یکی از آزمون های مهم کشوری که مانند پلی برای اتصال مقطع لیسانس به دکتری می باشد، آزمون کارشناسی ارشد است. مقطع کارشناسی ارشد معمولا 2 ساله می باشد، اما قبولی در این کنکور دارای شرایط خاصی بوده و انجام امور خاصی را می طلبد که یکی از مهم ترین آن ها مطالعه منابع و نمونه سوالات کنکور ارشد است.

 

سوالات کنکور کارشناسی ارشد هر ساله از طریق سایت سنجش، مدتی پس از برگزاری کنکور منتشر می شود و این امکان را به شرکت کنندگان ارشد می دهد تا فرصت کافی برای تحلیل درصدها و رتبه های هر گرایش خود داشته باشند. البته داوطلبان کنکور ارشد سال های بعد نیز می توانند نمونه سوالات ارشد ۱۴۰۱ را دانلود کرده تا با نوع سختی و آسانی سوالات آشنا شوند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم سوالات کنکور ارشد ۱۴۰۱ را ارائه داده و نحوه دریافت رایگان نمونه سوالات ارشد را شرح دهیم.

 

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱

معمولا اکثر داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ارشد 1401 را دارند به دنبال منابع و سایت هایی هستند که نمونه سوالات ارشد را ارائه دهند. در توضیح به این دسته از داوطلبان باید گفت که سوالات کنکور کارشناسی ارشد 1401 پس از برگزاری این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. بنابراین برای مطالعه نمونه سوالات کنکور ارشد، می توان به دانلود دفترچه سوالات ارشد سال های گذشته پرداخت.

 

علاوه بر این، داوطلبانی نیز هستند که اکنون زمان برگزاری کنکور ارشد را پشت سر گذاشته و به دنبال دانلود سوالات کنکور ارشد هستند تا با مطالعه آن ها و اطلاع از تعداد پاسخ های درست و غلط خود از میزان درصد هر درس در کنکور ارشد آگاه شده و از این طریق به محاسبه رتبه قبولی خود بپردازند. برای رفاه حال هر دو گروه از داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۲، قصد داریم در ادامه لینک دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته را ارائه دهیم. در صورت انتشار سوالات کنکور ارشد 1402 در این مقاله لینک دانلود بروزرسانی می گردد.