داشتن پوستی زیبا و بدون مشکل، آرزوی بسیاری از ما خانم ها و آقایان است؛ غافل از اینکه بدون مراقبت اصولی از پوست نمی توان انتظار داشت که پوست خود به خود زیبا و جذاب شود. فیشیال تخصصی صورت یکی از اقداماتی است که می تواند باعث حفظ زیبایی پوست صورت شود و چهره شما را از چیزی که هست جذاب تر کند.

این روزها بسیاری از افراد به فکر فیشیال پوست هستند، اما نمی دانند که مراحل انجام فیشیال چیست؟ با ما همراه باشید تا گام به گام فیشیال تخصصی پوست را به شما توضیح دهیم.

مراحل فیشیال تخصصی پوست

فیشیال تخصصی پوست یک فرآیند یک مرحله ای نیست که در طی چند دقیقه آن را انجام دهید و به خانه بروید. برای اینکه بتوانید با فیشیال، زیبایی پوست خودتان را چندین برابر کنید نیاز به انجام چند مرحله به صورت گام به گام دارید. فقط در چنین شرایطی است که زیبایی پوست شما چندین برابر می شود و می توانید پوستی شاداب و بدون چین و چروک داشته باشید.

مرحله اول؛ پاکسازی صورت

مرحله اول برای فیشیال تخصصی صورت، پاکسازی آن است. برای این کار افراد متخصص از پدهای نخی برای تمیز کردن پوست صورت شما استفاده می کنند. پاکسازی صورت برای انجام فیشیال بسیار مهم و ضروری است.

مرحله دوم؛ تعیین نوع پوست

همانطور که می دانید استفاده از محصولات مراقبتی پوست، زمانی می تواند برای پوست مفید باشد که بر اساس نوع پوست انتخاب شود. اگر یک تونر پوست چرب را برای پوست خشک مورد استفاده قرار دهید، هیچ تاثیری در زیبایی پوست و بهبود کیفیت آن مشاهده نمی کنید. حتی ممکن است زیبایی پوست شما نیز تحت تاثیر قرار بگیرد.

در این مرحله لازم است که یک فرد متخصص، پوست شما را پس از پاکسازی زیر نور مشاهده کند. هر گونه مشکلی که در پوست وجود دارد مانند جوش سر سیاه، جوش سرسفید، چین و چروک و … باید بررسی شوند. در این صورت مواد و مراحل بعدی برای فیشیال صورت انتخاب خواهند شد.

مراحل فیشیال تخصصی پوست

مرحله سوم؛ درمان مشکلات پوستی با بخار

استفاده بخار گرم برای حفظ رطوبت و جذابیت پوست ضروری است. برای اینکه امکان جدا شدن جوش های سر سیاه و سر سفید وجود داشته باشد، از بخار استفاده می شود. بخاری که به پوست منتقل می شود، می تواند باعث نرمی پوست شده و این جوش ها را از پوست خارج کند. بخار برای پوست های حساس توصیه نمی شود.

مرحله چهارم؛ لایه برداری

حالا که پوست با بخار رطوبت رسانی شد، نوبت به لایه برداری پوست می شود. برای اینکه لایه برداری به صورت عمقی و سطحی انجام شود، از روش های مکانیکی و یک سری مواد شیمیایی استفاده خواهد شد که باعث می شوند سلول های مرده از روی پوست جدا شوند. استفاده از محصولات مناسب برای لایه برداری پوست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس باید حتما این کار توسط متخصص فیشیال تخصصی پوست، به صورت اصولی انجام شود.

مرحله پنجم؛ خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید

اگرچه در مرحله استفاده از بخار، بخش زیادی از جوش های سر سیاه و سر سفید خارج می شوند؛ اما به هر حال ممکن است بخشی از این جوش ها به صورت زیر پوستی باقی بمانند. در چنین شرایطی لازم است که از ابزارهای مخصوص برای خارج کردن جوش های سر سیاه و سرسفید از پوست استفاده شود.

استفاده از این ابزارها نیاز به تخصص و تجربه دارد؛ چرا که اگر جوش های سر سیاه و سرسفید به درستی از محل مورد نظر خارج نشوند، ممکن است درد و ناراحتی زیادی را به همراه داشته باشند و از طرفی لکه های خاصی روی پوست ایجاد شوند.

مرحله ششم؛ ماساژ پوست

مرحله ششم فیشیال تخصصی پوست که بسیار مهم است، ماساژ صورت است. ماساژ صورت با کمک غلطک های خاص و یا با دست انجام می شود. ماساژ می تواند باعث تحریک پوست و عضلات شده و آن ها را تقویت کند. به همین خاطر اگر پوست به صورت اصولی ماساژ داده شود، چین و چروک های پوستی نیز به مرور زمان از بین خواهند رفت.

بهترین کلینیک زیبایی برای فیشیال پوست

مرحله هفتم؛ استفاده از ماسک صورت

ماسک صورت می تواند باعث رساندن مواد مغذی به پوست شود. چون پس از انجام مراحل قبلی فیشیال تخصصی پوست، پوست آماده دریافت مواد مغذی است، استفاده از ماسک های صورت باکیفیت می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. بنابراین، باید یک ماسک مناسب بر اساس نوع پوست مورد استفاده قرار گیرد.

مرحله هشتم؛ رطوبت رسانی به پوست

مراحل فیشیال تخصصی پوست به اتمام رسید. حالا نوبت به آن رسیده که از تونرها، سرم ها و مرطوب کننده های مغذی برای پوست شما استفاده شود. در این صورت پوستتان شاداب تر و خاص تر از چیزی که تصور می کنید، خواهد شد.

بهترین کلینیک زیبایی برای فیشیال پوست

شاید مراکز مختلفی خدمات فیشیال پوست را به شما ارائه کنند؛ اما هیچ تضمینی وجود ندارد که از بهترین مواد و روش ها برای فیشیال صورت استفاده نمایند. فیشیال تخصصی صورت، یکی از اقداماتی است که توسط پرسنل باتجربه و متخصص کلینیک زیبایی آی گل انجام می شود.

اگر برای شما مهم است که تک تک مراحل فیشیال به صورت تخصصی انجام شوند، فقط کافیست که از خدمات کلینیک زیبایی آی گل استفاده کنید. جهت دریافت مشاوره تخصصی به سایت aygolclinic.com سر بزنید.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.