به گزارش سلامت نیوز همانطور که میدانید انواع کلینیکی دستگاه های لیزر مدت طولانی است مورد استفاده قرار میگیرد و قدرت بیشتری دارد. اما دستگاه لیزر خانگی به دلیل قابلیت استفاده راحت در منزل امکانات بیشماری را برای بانوان فراهم آورده است. در ادامه مقاله اطلاعات بیشتری را رابطه با دستگاه لیزر خانگی در اختیارتان قرار میدهیم و شما را با بهترین برند دستگاه لیزر خانگی آشنا میکنیم.

دستگاه لیزرخانگی چیست؟

یکی از دستگاه هایی که در چند سال گذشته از محبوبیت بسیاری در بین افراد به خصوص بانوان برخوردار بوده است دستگاه لیزر خانگی می باشد. از آنجا که بانوان مجبور بودند زمان زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد خود با استفاده از شیو، اپیلاسیون و … نمایند. روی کار آمدن دستگاه های لیزر مزیت های بسیاری برای آن ها به همراه داشته است. در دستگاه لیزر خانگی از اشعه هایی استفاده میشود که با برخورد به ریشه مو بعد از چند مرتبه ریشه مو را از بین برده و از رشد مجدد مو جلوگیری میکنند.

نام دستگاه لیزر خانگی به گوش همه شما آشنا است اما چگونگی عملکرد آن ممکن است سوالی باشد که در ذهن بسیاری از علاقه مندان ایجاد میگردد. در این دستگاه از تابش های شدید پالسی که آی پی ال نیز نامیده میشود استفاده میگردد. این تابش های نوری با اثرگذاری بر روی رنگدانه ها و فولیول های مو و تولید گرما منجر میگردد بدون اینکه به پوست آسیبی وارد شود از رشد مجدد مو جلوگیری شود. دستگاه های لیزر خانگی و دستگاه های مورد استفاده در کلینیک های زیبایی تفاورت هایی با یکدیگر دارند که از جمله آن میتوان به اندازه کوچکتر لیزهای خانگی، قدرت کمتر و … اشاره کرد. در ادامه شما را با بهترین برند دستگاه های لیزر خانگی آشنا میکنیم.

بهترین برند دستگاه لیزر خانگی در ایران

یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای، دستگاه لیزر خانگی در ایران DEESS Hair Removal System Series 3 می باشد که قدرت بسیار زیادی دارد و در هفت مدل مختلف در بازار موجود است. از مزیت های دستگاه DEESS که آن را به یکی از پر فروش ترین دستگاه های لیزر خانگی تبدیل کرده است بر خورداری از سیستم تشخیص رنگ پوست یعنی Fitzpatrick می باشد که منجر گشته تا این دستگاه بتواند پوست شما را بررسی کرده و مطابق با آن اشعه مناسب را ساطع نماید.

باید بدانید که این مدل از دستگاه ها شارژی نمی باشند و در زمان مصرف باید به برق متصل شوند. این موضوع از مزیت های دستگاه دس محسوب می شود، چرا که محدودیت مصرف را از بین خواهد برد. طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها روی آن یک دکمه به کار رفته که برای تنظیم شدت روشن و خاموش کردن دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی رسمی لیزر خانگی برند دس در ایران هماسنتر می باشد. این نمایندگی با سابقه ترین و قابل اعتماد ترین نمایندگی فروش محصولات دس می باشدکه میتوانید با خیال راحت از بابت اصل بودن و کیفیت بالای این دستگاه آن را تهیه کنید. نمایندگی هما سنتر دارای پشتیبانی فروش محصولات می باشد و نسبت به سایر برندها که نمایندگی مناسبی در کشور ما ندارند قابل اعتماد تر است.

مزیت های دستگاه لیزر خانگی دِس

از مزیت های دستگاه لیزر خانگی دس چند کاره بودن آن است. در واقع عملکردهای متنوع این دستگاه اصلی ترین دلیلی است که منجر به محبوبیتش گردیده است. دستگاه دس را میتوان انواعی از لیزرهای ipl دانست. از جمله کاربرد های این دستگاه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

از بین بردن دائمی موهای زائد صورت و بدن

هدف اصلی از تولید دستگاه لیزر خانگی دس از بین بردن موها زائد می باشد. اما این نمایندگی با ایجاد تغییرات و افزودن تکنولوژی های جدید منجر گشت تا این دستگاه عملکرد و کاربردهای گسترده تری نیز داشته باشد. در زمانی که هدف از عملکرد دستگاه, رفع موهای زائد می باشد اشعه های تولید شده از لیزر از فیلتری عبور میکند و مستقیما با ریشه موها برخورد می کند و منجر به سوزاندن آن ها میگردد. از این رو بعد از گذشت چند مرتبه به طور کامل موهای زائد از بین میرود و از رشد مجدد آن ها جلوگیری میگردد.

درمان جای جوش و آکنه

بروز جوش روی پوست صورت یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد ناخوشایند می باشد و ظاهر نا زیبایی را ایجاد میکند. دستگاه لیزر خانگی دس در از بین بردن جای جوش و آکنه موثر است. برای اینکار اشعه تولید شده توسط دستگاه جذب فیلتر پورفیریت شده و منجر به نابودی کلی باکتری های آکنه میگردد. از این رو به از بین رفتن بافت های پوستی و ایجاد پوستی صاف و شاداب موثر خواهد بود.

جوانسازی پوست

از دیگر کاربردهای دستگاه لیزر خانگی دس جوانسازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک های ایجاد شده روی پوست صورت و گردن است. در این حالت اشعه تولید شده از فیلتر های جوانسازی عبور کرده و پوست صورت را گرم میکند. در نتیجه این فرآیند تولید کلاژن بیشتر شده و منجر به جوانسازی پوست میگردد.

ویژگی های دستگاه لیزر خانگی DEESS

این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های دستگاه لیزر خانگی دس است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.

در هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی دس نیاز به استعمال ژل نمی باشد.

برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.

اشعه های دستگاه لیزر خانگی دس یو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.

طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.

بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.

دستگاه لیزر خانگی دس برای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.

این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.

آیا همه افراد میتوانند از دستگاه لیزر خانگی DEESS استفاده کنند؟

حال سوالی که در ذهن بسیاری از افراد ایجاد میشود این می باشد که آیا همه افراد میتوانند از دستگاه لیزر خانگی DEESS استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله همه افراد میتوانند برای رفع موها زائد، رفع جوش و یا جوانسازی پوست این دستگاه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند اما باید بدانید هیچ کدام از دستگاه ها قادر نخواهند بود 100 درصد موهای زائد را از بین ببرند.

به بیان دیگر میزان اثرگذاری این دستگاه در افراد مختلف با توجه به عواملی مانند رنگ پوست و نوع مو متفاوت خواهد بود. نتایجی که در سال های اخیر به دست آمده نشان میدهد که افراد دارای پوست سفید و افرادی که دارای موهای ضخیم و تیره هستند جوابدهی بهتری با لیزر خواهند داشت. اما تمامی افراد میتوانند این دستگاه را مورد استفاده قرار دهند و تنها باید توجه کنند درجه دستگاه را به درستی تنظیم نمایند.

سوالات متداول

آیا میتوان از دستگاه DEESS بر روی صورت نیز استفاده کرد؟

بله-به راحتی و بدون هیچ خطری میتوانید این دستگاه را روی پوست صورت مورد استفاده قرار دهید.

هر چند وقت یکبار باید از دستگاه لیزر خانگی استفاده کرد؟

بهتر است هر دو هفته یک بار دستگاه لیزر خانگی را مورد استفاده قرار دهید.

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS دردناک است؟

خیر- میزان درد این دستگاه در افراد مختلف متفاوت است اما به طور کل درد غیر قابل تحمل و شدیدی را ایجاد نخواهد کرد.

آدرس فروشگاه هما سنتر : تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – نبش کوچه داد – مجتمع الماس – طبقه پنجم – واحد ۵۳

شماره تماس 0212246400 و 09128888346

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.