اگر از مشکلاتی مانند جوش و جای جوش، بیماری های قارچی و میکروبی، لک صورت و… رنج می برید، لازم است حتما از محصولات مراقبتی و درمانی پوست استفاده کرده و برای رفع این مشکلات اقدام کنید.

خوشبختانه امروزه محصولات مراقبتی پوست توسط برند های ایرانی و خارجی تولید می شوند تا بتوان با استفاده از آن ها سلامت و زیبایی پوست صورت و بدن خود را حفظ کرد.

برای مثال صابون دکاموند کلینیک یکی از این محصولات است که به دلیل خواص زیاد خود برای پوست صورت و بدن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله ابتدا بررسی کنیم که صابون دکاموند کلینیک برای چی خوب است و سپس برخی خواص و عوارض آن را شرح دهیم.

صابون دکاموند کلینیک برای چی خوب است؟

ممکن است تعریف صابون دکاموند کلینیک را از دوستان و آشنایان خود شنیده باشید. در این صورت برایتان سوال ایجاد می شود که صابون دکاموند کلینیک برای چی خوب است ؟

در ادامه برخی از مهم ترین خواص صابون دکاموند برای پوست را شرح می دهیم که می توانید با بررسی آن ها برای خرید این محصول تصمیم گیری کنید.

جلوگیری از پیری زودرس پوست

از مهم ترین خواص صابون دکاموند کلینیک برای پوست می توان به خاصیت ضد پیری و جوان کنندگی آن اشاره کرد. این محصول حاوی آربوتین طبیعی، عصاره شیرین بیان و عصاره چای سبز است و با تغذیه و آبرسانی پوست صورت و بدن از ایجاد چین و چروک و خشکی جلوگیری می کند.

همچنین گلابریدین موجود در صابون دکاموند کلینیک مانند یک فیلتر در مقابل اشعه های مضر UVA و UVB عمل کرده و از پوست حساس صورت و بدن شما محافظت می کند.

درمان عفونت های باکتریایی

اگر با مشکلاتی مانند خارش و بوی بد بدن مواجه شده اید بهتر است حتما از خواص صابون دکاموند کلینیک بهره مند شوید. بیماری های التهابی پوست مانند عفونت های باکتریایی و قارچی باعث مشکلات بسیاری می شوند و در صورت عدم درمان سطح وسیعی از پوست صورت، بدن و سر را درگیر می کنند.

در صابون دکاموند کلینیک از ترکیباتی مانند Clindamycin، تری کلوزان و Pirocton Olamine استفاده شده که خاصیت ضد باکتریایی و ضد میکروبی دارند و علاوه بر جلوگیری از بروز این بیماری ها باعث درمان عفونت های باکتریایی می شوند.

برای درمان این بیماری ها شما باید کف صابون دکاموند کلینیک را به سراسر پوست صورت و بدن خود بزنید تا در وهله اول از گسترش این بیماری جلوگیری شود و در وهله دوم نقاط درگیر بهبود پیدا کنند.

کنترل ترشح سبوم کف سر

از خواص صابون دکاموند کلینیک می توان به کنترل ترشح سبوم کف سر اشاره کرد. بسیاری از خانم ها و آقایان از چربی بیش از حد کف سر خود شکایت دارند و به دنبال راهی برای درمان آن می گردند. این افراد باید از محصولاتی استفاده کنند که تولید چربی و سبوم کف سر را تنظیم و کنترل کند.

صابون دکاموند کلینیک یکی از این محصولات است که به دلیل ترکیبات موثری مانند Zinc PCA ترشح سبوم کف سر را تنظیم و درمان می کند.

درمان جوش های پوستی

از مهم ترین ویژگی های صابون دکاموند کلینیک برای پوست چرب و جوش دار می توان به درمان جوش های پوستی اشاره کرد.

این صابون حاوی یک نوع آنتی بیوتیک به نام Clindamycin است که در درمان آکنه های پوستی نقش موثری دارد. همچنین با استفاده از صابون دکاموند کمدون های سر سیاه تخلیه شده و سایز منافذ باز پوست نیز کاهش پیدا می کند.

عوارض صابون دکاموند کلینیک

هر محصولی در کنار خواصش دارای عوارضی هم هست که نمی توان از آن ها صرف نظر کرد. صابون دکاموند کلینیک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بهتر است پیش از خرید این محصول در رابطه با عوارض آن اطلاعات کامل تری کسب کنید.

از مهم ترین عوارض صابون دکاموند کلینیک می توان به حساسیت های پوستی اشاره کرد. در واقع برخی از افراد با مصرف این محصول دچار مشکلاتی مانند سوزش، قرمزی و خارش پوست می شوند.

بنابراین بهتر است حتماً این صابون را تست کرده و در صورتی که التهابات پوستی را تجربه کردید از مصرف مجدد آن صرف نظر کنید.

همچنین توصیه می کنیم از مصرف بیش از حد صابون دکاموند کلینیک پرهیز کنید؛ چرا که در این صورت احتمال خشکی و پیری زودرس پوست وجود دارد. در واقع بهتر است از صابون دکاموند کلینیک نهایتاً یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

عوارض صابون دکاموند کلینیک به همین موارد محدود می شود اما توجه داشته باشید که لازم است از تماس صابون با سطوح مخاطی و چشم ها خودداری کنید. همچنین توصیه می کنیم از صابون دکاموند کلینیک به هیچ عنوان برای شست و شوی زخم استفاده نکنید.

معرفی صابون دکاموند کلینیک برای پوست خشک

اگر قصد خرید صابون دکاموند کلینیک برای پوست خشک را دارید می توانید مدل Alce’a، Calovera و Glycerin Plus را تهیه کنید.

در واقع این برند 3 مدل صابون برای پوست های خشک تولید می کند که مدل Calovera مناسب برای پوست خشک و ملتهب، مدل Alce’a مناسب برای پوست خشک و خیلی خشک و مدل Glycerin Plus مناسب برای پوست خشک و آسیب دیده است.

این محصولات برای پوست صورت و بدن قابل استفاده هستند و به دلیل عدم استفاده از ترکیبات مضر مانند الکل و اتانول باعث بروز حساسیت های پوستی نمی شوند.

ویژگی های پن دکاموند کلینیک مدل Calovera

اگر قصد خرید صابون دکاموند کلینیک برای پوست خشک و ملتهب را دارید صابون مدل Calovera بهترین انتخاب برای شما است. این محصول حساسیت های پوستی و اگزما را درمان کرده و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

ویژگی های پن دکاموند کلینیک مدل Alce’a

پن دکاموند کلینیک مدل Alce’a برای تسکین سوختگی و آسیب های پوستی کاربرد دارد. این صابون باعث رفع خارش پوست شده و به عنوان یک آنتی باکتریال قوی عمل می کند.

پن دکاموند کلینیک مدل Glycerin Plus

پن دکاموند کلینیک مدل Glycerin Plus التیام بخش قوی است و باعث آبرسانی و نرمی پوست صورت و بدن می شود. همچنین این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.

معرفی صابون دکاموند کلینیک برای پوست چرب

صابون دکاموند کلینیک برای پوست چرب در دو مدل تولید می شود که ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

ویژگی های پن دکاموند کلینیک مدل Oily Mix

پن دکاموند کلینیک مدل Oily Mix مناسب پوست چرب و مستعد آکنه است و باعث تنظیم چربی پوست می شود. این محصول جوش های صورت را درمان کرده و از ایجاد جوش های جدید جلوگیری می کند.

همچنین با استفاده از صابون مدل Oily Mix سایز منافذ باز پوست کاهش پیدا می کند.

ویژگی های پن دکاموند کلینیک مدل Bactericide

پن دکاموند کلینیک مدل Bactericide نیز برای درمان آکنه های پوستی کاربرد دارد. اما این محصول بیشتر مناسب افرادی است که از عفونت قارچی مالاسزیا رنج می برند.

از مهم ترین ویژگی های پن دکاموند کلینیک مدل Bactericide می توان به از بین بردن بوی بد بدن، کنترل ترشح چربی، کاهش حساسیت های پوستی، رفع قرمزی پوست، بهبود اسکار و آکنه و تنظیم چربی سطح پوست اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا بررسی کردیم که صابون دکاموند کلینیک برای چی خوب است و پس از آن برخی از خواص و عوارض این محصول مراقبتی پوست را  شرح دادیم. سپس به معرفی صابون دکاموند کلینیک برای پوست های خشک و چرب پرداختیم و برخی از ویژگی های این محصولات را شرح دادیم.

در انتها توصیه می کنیم برای خرید پن دکاموند کلینیک حتما از طریق وب سایت های معتبر اقدام کنید تا از اصالت کالای خریداری شده اطمینان داشته باشید.

 


سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.