مدیک بلاگ
سلامت

زاویه سازی صورت چطور انجام میشود و چقدر هزینه دارد؟

در اولین برخورد این ظاهر ما است که بسیار جلب نظر میکند که خواسته یا ناخواسته امری طبیعی است. از گذشته تا به امروز تمامی جراحی‌های زیبایی در پی این بودند تا نقص ظاهری افراد را با کمترین هزینه زمانی و مالی برطرف کنند. از آنجایی که زیبایی در نظر افراد یک امر نسبی است، پس باید برای انواع سلیقه‌ها و ایده‌ها راه حلی ارائه کرد.

از طرفی، زیبایی استانداردهای خاص خودش را دارد. در کل هر چه اجزای صورت تناسب بیشتری با هم داشته باشند (بزرگ تر یا کوچک‌تر) چهره زیباتر بنظر می‌رسد. از نظر زیبایی شناختی، زاویه‌های تند اجزای صورت به جای هلال، هاله نیم دایره‌ای، صورت کاملا گرد و یا سایر موارد، تاثیر بیشتری روی زیبایی دارد. زاویه سازی صورت روش کم تهاجمی در مقایسه با عمل جراحی برای جوانسازی و زیبایی به شمار می‌رود.

پزشک، جوانسازی صورت یا کانتورینگ را با استفاده از ژل یا چربی در گونه، چانه، فک و بینی انجام میدهد که زاویه خاصی به آنها میدهد. در عین حال بر اثر کشیدگی پوست، چین و چروک ریز اطراف از بین می‌رود. چانه و فک ظریف‌تر به نظر می‌رسد. هرگونه نقص مادر زادی و ایرادی که در هر قسمت از صورت باشد، با تزریق ژل و یا چربی بسته به نظر بیمار و پزشک ترمیم می‌شود.

زاویه سازی صورت موقت است یا دائم؟

اگر از ژل و یا فیلر برای تزریق صورت استفاده شود قابل بازگشت است و حداکثر 2 سال برای شما ماندگاری دارد و در طول این دو سال نیاز به جلسات ترمیم نیز دارید. البته برخی از ژل‌ها نزدیک به 10 سال ماندگاری دارند. کار با ژل برای زاویه سازی صورت و هر عمل زیبایی با دقت بیشتری صورت میگیرد و دست پزشک برای مانور باز است.

اگر از چربی خودتان که پزشک به صورت دستی استخراج میکند جهت تزریق استفاده شود، روشی کم‌تر تهاجمی بشمار می‌رود اما با کاهش 30% نسبت به حجم اولیه روبرو میشوید. بنابراین بر اساس نوع تزریق که انجام میدهید، زاویه سازی صورت می‌تواند نیمه دائمی و یا موقت باشد.

چه کسانی بهتر است زاویه سازی صورت انجام دهند؟

کسانی که به هر دلیل از ظاهر صورت خود احساس خوبی ندارند یا بر اثر حادثه و یا مادرزادی دچار نقص جدی در صورت هستند کاندید مناسبی برای زاویه سازی هستند. زاویه سازی صورت به چند روش صورت میگیرد:

با تزریق فیلر می‌توانید صورت خود را متقارن سازید و بر جذابیت چهره خود بی افزایید. اگر به هر علتی چانه کوچکی دارید، می‌توانید با تزرق فیلر آن را با دیگر اجزای صورت خود اندازه کنید. اگر صورت لاغری دارید، به نسبت فیزیک بدنی با تزریق فیلر، صورت شما پر تر بنظر می‌رسد. همچنین اگر صورت گردی دارید، با تزریق در ناحیه فک می توانید استخوانی‌تر بنظر بیاید.

زاویه سازی صورت با تزریق چربی

ابتدا پزشک، چربی مورد نیاز برای تزریق را از بدن خود فرد بر می‌دارد که احتمال بروز حساسیت به صفر میرسد. البته رعایت بهداشت در این تزریق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چربی مورد نیاز برای تزریق از ران، شکم و یا باسن فرد با استفاده از سرنگ برداشته می‌شود.

 این روش یکی از زیباترین روشهای زاویه سازی صورت است و بسیار طبیعی جلوه میکند. تزریق چربی طبیعی‌تر از زاویه‌ها نسبت به سایر روش‌ها است و باعث جوانسازی پوست نیز میشود. معمولاً هزینه تزریق چربی نسبت به ژل کم‌تر است.

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

ژل‌ها انواعی از فیلر هستند که در محیط آزمایشگاهی ساخته میشوند. ژلها به دو دسته قابل جذب و غیر قابل جذب تقسیم می‌شوند. تزریق ژل حدود 30 دقیقه طول می‌کشد و شما هیچ درد و خونریزی ندارید و در صورت عدم رضایت از فرم صورت خود و ناحیه تزریق، می‌توان آن را به راحتی تخلیه کرد و دوره نقاهت کمتری نسبت به تزریق با سایر روش‌ها دارد.

هزینه زاویه سازی چقدر است؟

قیمت بستگی به مواردی مثل برند ژل یا میزان چربی برداشت شده، دستمزد پزشک و کلینیک بستگی دارد، اما برای بهترین نتیجه بهتر است ملاک انتخاب خود را صرفاً قیمت مناسب قرار ندهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

مخدرهایی که در هر دکه و مغازه ای پیدا می

پزشک
11 ماه قبل

این وعده غذایی به قلب زنان آسیب می‌رساند

پزشک
10 ماه قبل

آخرین آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۱۰۳۶ بیمار جدید و

پزشک
12 ماه قبل
خروج از نسخه موبایل