به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله مومن نسب، در میزگردی که انصاف‌نیوز برگزار کرده‌است؛ گفت:« یک‌جا گفتم یکی-دو از این‌هایی که وی‌پی‌ان می‌فروشن تا بقیه باهاش پورن ببینن رو به‌عنوان مفسد فی‌الارض اعدام کنید، بقیه دست‌وپاشون جمع می‌شه.»

کاربران خبرآنلاین در خبر« فیلم | «چند تا فیلتر شکن فروش را اعدام کنید تا حساب کار دست بقیه بیاید»!/ شباهت عجیب استدلال حامی « طرح صیانت» به گفته های سعید حنایی! » واکنش گسترده‌ای نشان دادند؛ بسیاری از کاربران پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در دولت سیزدهم را هدف قرار دادند. کاربری در این خصوص نوشت:« پسر خانم انسیه خزعلی که در کانادا زندگی می کنه و در ایران وی پی ان می فروشه را چیکار کنیم ؟!!»

بیشتر بخوانید:

پیگیری خبرآنلاین درباره اعتراض بزرگ مردم به ایرانسل، همراه اول و رایتل: « شیر اینترنت نشتی دارد ! »

عکس | جنجال بزرگ بر سر توییت جدید ایلان ماسک: اول وای فای یا اول باتری؟

گفتنی است که این واکنش‌ها از سوی کاربران خبرآنلاین در جنجال فعالیت فرزند انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در کانادا و دفاع مادرش از او که گفت پسرش برای توسعه یک مجموعه دانش بنیان کار می کند، ریشه دارد.

تعدادی از کاربران خبرآنلاین نیز بر این باورند که افرادی مانند مومن نسب که اتهام تماشای فیلم‌های مستهجن به مردم می‌زنند نیز خود انواع فیلترشکن‌ها را در اختیار دارند؛ کاربری در این خصوص نوشت:« همین شخص رو گوشی و لپ تاپش رو چک کنی انواع وی پی ان مخصوص خودشو خریده و کلی اپ و برنامه امریکایی هم روی گوشی و لپ تاپش نصب هست و بیشتر تایم زندگیش رو هم تو شبکه های اجتماعی خارجی میگذرونه!» و کاربری دیگری نیز هم راستا با دیگر کاربران گفت:« یکی گوشی این مومن نسب رو بدزده یا موقعی که داره باهاش کار میکنه از صفحه اش عکس بگیره و مشخص بشه که تو گوشی چه اپ و وی پی ان و غیره ای وجود داره! اگه شبکه اجتماعی از کشورهای معاند و دشمن و وی پی ان و اینا داشت، اعدامش کنید که به عنوان یه دروغ گو و ریاکار که مسولیت داره، دیگه از این کارا نکنه!»

تعداد زیادی از کاربران خبرآنلاین نیز در اعتراض به گفته‌های مومن نسب، اعلام کردند که مردم از فیلترشکن‌ها برای کسب و کارهای خود استفاده می‌کنند؛ کاربری در این خصوص گفت:« وقتی ذهنت دنبال یه مسئله هست که همیشه دنبال کردی و مریض ذهنی هستی دیگران رو متهم می کنی که با فیلترشکن فیلم پورن می‌بینند. نخیر من با شرکت های خارجی تجارت می کنم نمی توانم به شرکت خارجی بگم ایتا یا اپلیکیشن های ایرانی نصب کنند.»

کاربران خبرآنلاین همچنین فعالیت دولتمردان را که در شبکه‌های اجتماعی خارجی فعالیت می‌کنند هدف قرار دادند، کاربری در این خصوص گفت:« نماینده مجلس هم در اینستا حضور دارند راه حل این چی میشه ؟!» و کاربر دیگری در راستای دیگر کاربران گفت:« نماینده مجلس از ما بهترونه ».

تعدادی از کاربران خبرآنلاین نیز بر این باورند که دغدغه افرادی که تریبون در دست دارند بسیاری با دغدغه مردم جامعه متفاوت است؛ کاربری در این خصوص گفت:« ترا خدا ببین تو این گیرو دار مردم اسیر یه لقمه نون اند کار پیدا نمیشه دادوستد کم شده ذهن آقایان با این تریبونی که دارن کجا مشغول هست وای برما اگر با این ذهنیت بریم جلو.»

گفتنی است که مومن نسب از سال‌ها پیش در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کرد و از او به عنوان جاده صاف کن فیلترینگ در ایران یاد می‌شود. مومن نسب با اظهارات جنجالی‌اش درباره اینترنت و فضای مجازی تاکنون بارها بر سر زبان‌ها افتاده و واکنش طنز آمیز کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

مومن نسب از حامیان اصلی طرح صیانت از فضای مجازی و مشاور این طرح است که از مدت‌ها پیش در راستای بررسی و تایید این طرح در مجلس در فضای مجازی و رسانه‌ها فعال بود، مصاحبه می‌کرد، یادداشت می‌نوشت و توییت می‌کرد.

۲۲۷۲۲۷

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.