مدیک بلاگ
اخبار سلامت

توزیع بیش از ۱۵ هزار مکمل دارویی بین مددجویان تهرانی/ بهره‌مندی ۱۹۵۳ بیمار خاص و صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، جهانبخش مرادی با اشاره به اجرای طرح ارتقای شاخص‌های بهداشتی، گفت: در قالب این طرح از ابتدای سال جاری ۱۵ هزار و ۲۰۰ عدد مولتی ویتامین میان مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب العلاج، نیازمند نگهداری و مادران باردار توزیع شد.

وی افزود: اقلام مکمل توزیع شده شامل بسته‌های ۶۰ عددی مولتی ویتامین بود که به صورت رایگان در اختیار گروه‌های هدف قرار گرفته است.

مرادی عنوان کرد: این اقلام با همکاری شرکت آدونیس کیش تهیه و ارزش آن‌ها بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: به زودی نیز مکمل‌های غذایی تهیه و میان گروه‌های هدف تحت حمایت توزیع خواهد شد.

وی تأکید کرد: استفاده کنندگان از این مکمل‌ها باید آن‌ها را در دمای مناسب نگهداری و به تاریخ انقضای آن‌ها توجه کنند.

مرادی با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۵۳ بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: تأیید مدارک بیماران خاص و صعب العلاج پس از ثبت درخواست خدمات بیماری در سامانه س‌ها توسط ادارات و سپس تایید نهایی رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، گفت: همچنین با ثبت نام این بیماران در سامانه شهروندی و ارسال مدارک و مستندات بیماری به شماره ۰۹۰۵۱۲۰۴۱۸۲ از طریق اپلیکیشن «بله» پس از تایید و نشان دار شدن از خدمات و تسهیلات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج تا ۹۵ درصد هزینه‌های درمانی و تا سقف ۵۰ میلیون تومان درسال بهره‌مند خواهند شد.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

سرطان پوست با خشکی دریاچه ارومیه 20 برابر شد/دریاچه احیا نشود، مردم باید تبریز را تخلیه کنند

پزشک
11 ماه قبل

حضور برخی افراد در برنامه های آموزشی صدا و سیما بدون تایید صلاحیت از نظام پزشکی

پزشک
1 سال قبل

نگاهی به نقش مهم داروسازان در صنعت پزشکی

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل