مدیک بلاگ
سلامت

تاثیر محصولات بسته‌بندی در ارسال سریع مرسولات پستی

همه ما تصور می‌کنیم که انتخاب شرکت مناسب برای ارسال محموله‌های پستی تنها موضوع مهمی است که در این زمینه باید به آن توجه داشت. در حالی که این تنها بخشی از کار بوده و انتخاب لوازم بسته‌بندی استاندارد از اهمیت دو چندانی برخوردار است. یک بسته بندی خوب نه تنها از محموله‌های پستی محافظت کرده و باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به آن‌ها در طول مسیر می‌گردد، بلکه جابجایی محصولات را نیز تسهیل می‌بخشد. بنابراین شرکت‌های پستی می‌توانند با سرعت بیشتری آن‌ها را جابجا کرده و افراد شاهد ارسال سریع مرسولات پستی باشند. از طرفی دیگر انتخاب لوازم استاندارد زمان بسته بندی را نیز کاهش داده و در نتیجه کار با سرعت بیشتری دنبال می‌شود. اما این وسیله‌ها کدام‌ها هستند و چگونه در ارسال سریع مرسولات پستی تاثیر می‌گذارند؟ در ادامه به معرفی هر کدام از این موارد به صورت جداگانه می‌پردازیم.

 کارتن پستی، گزینه‌ای سریع و کاربردی برای تمامی مرسولات پستی

وقتی که صحبت از بسته بندی می‌شود، کارتن به عنوان اولین گزینه به ذهن‌ها خطور می‌کند. حال اینکه امروزه شاهد جعبه‌های مقوایی هستیم که نوشته‌هایی با طرح اداره پست بر روی آن چاپ شده است. این کارتن‌ها با نام کارتن پستی شناخته شده و به دلیل دارا بودن جایگاه ویژه برای نوشتن مشخصات گیرنده و فرستنده سرعت عمل بسته بندی را افزایش می‌‌دهد. کارتن پستی از سایز ۱ تا ۹ در بازار موجود بوده و کاربران می‌توانند اشیا مختلفی را از کوچک به بزرگ توسط آن بسته‌بندی کنند. همچنین کارتن پستی دارای دیواره چند لایه (عموما ۳ یا ۵ لایه) بوده و تا حد زیادی از وارد شدن ضربه و فشار به محتویات درون خود جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین مزیت استفاده از کارتن پستی، حمل آسان آن است. بنابراین برای ارسال سریع مرسولات پستی بسیار مناسب بوده و کارکنان شرکت پست می‌توانند آن‌ها را به راحتی بر روی یکدیگر قرار داده و به مقصد برسانند.

 پاکت پستی، گزینه‌ای کم حجم و سبک برای بسته‌ بندی مرسولات پستی

کارتن پستی در کنار تمامی مزیت‌هایی که دارد، جای زیادی را اشغال می‌کند. به این معنا که انعطاف‌پذیر نبوده و نمی‌توان آن‌ها را فشار داده و متراکم کرد. در عوض شاهد پاکت‌هایی با طرح اداره پست هستیم که در کنار فراهم کردن یک بسته بندی سریع از محموله‌های ارسالی نیز در طول مسیر به خوبی محافظت می‌کنند. پاکت پستی در انواع مختلفی اعم از متلایز، لمینه مشکی، نایلون مشکی و حبابدار به بازار عرضه شده که هر کدام گزینه مناسبی برای بسته‌بندی اشیا با ویژگی‌های گوناگون هستند. به عنوان مثال پاکت پستی حبابدار به دلیل داشتن لایه‌ای پلاستیکی از حباب‌های هوا از وارد شدن هر گونه فشار و ضربه به محتویات درون خود جلوگیری می‌کند. از طرفی دیگر این پاکت‌ها دارای درب چسب‌دار بوده و کاربران می‌توانند به راحتی بعد از قرار دادن محموله‌ پستی خود درون آن درب پاکت را بسته و پلمپ کنند. پاکت پستی دارای وزن بسیار سبکی بوده و در نتیجه حمل آن‌ها برای افراد نیز بسیار آسان خواهد بود.

چسب پهن، گزینه‌ای محکم برای پلمپ سریع مرسولات پستی

همان طور که گفته شد یکی از نکات مهم در ارسال سریع مرسولات پستی، سرعت بالای بسته بندی آن‌ها است. به خصوص اگر در حال فعالیت در حوزه فروش آنلاین هستید به دلیل حجم بالای سفارش‌ها بسته‌ بندی محصولات زمان‌بر خواهد بود. چنانچه نتوان محصولات خود را با سرعت بالایی بسته بندی کرد مرسولات پستی دیرتر به دست مشتریان خواهد رسید.  چسب پهن با کاربرد آسان و سریع خود گزینه‌ای ایده‌آل برای پلمپ کردن درب پاکت‌ها و یا کارتن‌های پستی است. همچنین می‌توان از آن برای فیکس کردن نایلون حبابدار، اطراف محصولات و … نیز کمک گرفت. چنانچه نیاز شما به چسب پهن بالا باشد، می‌توانید از دستگاه چسب کش نیز برای سرعت بخشیدن به کار بسته بندی کمک بگیرید.

خرید پک کامل کارتن، پاکت و چسب پهن از زودپک

گفته شد که کارتن پستی، پاکت پستی و چسب پهن از لزومات یک بسته بندی ایده‌آل هستند تا محموله‌های پستی در سریع‌ترین زمان و در سلامت کامل به دست گیرنده‌ها برسند. موضوع مهمی که در این میان نباید نادیده گرفته شود خرید هر کدام از این موارد از شرکت‌های معتبر و شناخته شد است. توصیه ما به تمامی کسانی که کیفیت بسته بندی محموله‌های پستی برای ‌آن‌ها اهمیت دارد، مراجعه به وب سایت فروش لوازم بسته بندی زودپک است. زودپک نه تنها بهترین لوازم بسته بندی را با بالا‌ترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد بلکه با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی باعث سرعت بخشیدن به پروسه کاری شما نیز خواهد شد. با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق با خرید پک کامل کارتن، پاکت و چسب پهن از زودپک می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

برای ثبت سفارش و خرید محصولات بسته بنید می توانید به وبسایت زودپک مراجعه و یابا شماره تلفن 02172142 تماس حاصل نمائید. خریدهای انجام شده از تهران و کرج توسط پیک و به صورت فوری انجام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

علائم اولیه زخم معده که باید به پزشک مراجعه کنید

پزشک
1 سال قبل

خواص شگفت‌انگیز و درمانی این ادویه خوشبو برای سلامتی

پزشک
12 ماه قبل

خواص درمانی و شگفت انگیز چای «گانودرما» برای سلامتی

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل