مدیک بلاگ
سلامت

معرفی بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل با اتچمنت

برای پاسخ دادن به این سوال که بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل با اتچمنت کدام ها هستند؟ باید هر کدام از اسلحه های بازی کالاف دیوتی بشناسیم. در این صورت می توانید در نظر گرفتن قابلیت ها و تجربه خود و با خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل ارزان، اقدام به انتخاب بهترین اسلحه مورد نیاز کنید. انتخاب بهترین اسلحه و اتچمنت در نقش های مختلف می تواند باعث پیروزی شما شود. بنابراین در هر سیزن اسلحه های کالاف دیوتی موبایل تغییر پیدا می‌ کند و اسلحه های معرفی شده  در این مقاله در تمامی سیزن ها جزو بهترین اسلحه های بازی هستند. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین اسلحه های بازی

اسلحه ak47

این اسلحه به عنوان یکی از بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل در دسته بندی رگباری قرار دارد که می ‌توان از آن برای فواصل دور و نزدیک استفاده کرد. علاوه بر این، این گان می‌تواند در بخش بتل رویال و در بخش های چند نفره نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از نقاط قوت اسلحه ak47 می ‌توان به قدرت بالا و همچنین دقت بسیار مناسب اشاره کرد. در این اسلحه شاهد لگد کم هستیم به همین دلیل بسیاری از موقعیت های دور را می توان با این اسلحه بدون کمترین خطایی نشانه گیری کرد.

اسلحه m4

این اسلحه در واقع نمونه کوچک تر اسلحهak47 است. عملکرد این دو بسیار شبیه به یکدیگر بوده اما پیشنهاد می کنیم تا از این اسلحه بیشتر در بتل رویال استفاده نمایید. پس از خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل ارزان می توانید از نقاط مثبت و قوت آن که قدرت تیر بالا و دقت زیاد هستند، استفاده کنید. لگد کم این اسلحه نیز برای فواصل دور بسیار مناسب است. هر بازیکن بتل باز با این اسلحه آشنایی کاملی دارد.

اسلحه ak117

در صورتی که در حین بازی موفق نشدید تا اسلحه ak47 را بیابید، می توانید به جای آن از این اسلحه استفاده کنید. در واقع اسلحه ak117 جایگزین برای اسلحه ak47 است قدرت و عملکرد بسیار مناسب آن باعث شده تا جز بهترین گان های بازی کالاف دیوتی موبایل باشد. این اسلحه از نظر قدرت تیر و دقت بالا برای فواصل دور بسیار بی نظیر است. در حال حاضر امکان خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل ارزان وجود دارد و شما می توانید در صورت لزوم اقدام به خرید اکانت های بالاتر بازی کالاف دیوتی کنید.

اسلحه type25

این اسلحه معمولاً در مسابقات جهانی کالاف دیوتی بسیار پرکاربرد بوده و به عنوان پر استفاده ترین اسلحه، در مسابقات بازی های حرفه ای استفاده می شود. از جمله نقاط قوت type25 این است که به صورت سه تایی شلیک می کند و قدرت تیر بسیار بالایی دارد. این اسلحه بیشتر در بخش چند نفره استفاده می شود.

اسلحه killo141

اسلحه killo141 از جدید ترین گان های بازی کالاف دیوتی موبایل است. در هنگامی که به بازی اضافه شد، در مدت کوتاهی، عملکرد بسیار مناسبی را داشته و توانسته جز بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل شناخته شود. از این اسلحه می توان در بخش بتل رویال و چندنفره استفاده کرد. از نقاط قوت و مثبت این اسلحه می توان به قدرت شلیک بالا و سرعت زیاد اشاره نمود.

اسلحه DLQ33

اغلب در بازی های شوتر سلاح های اسنایپ طرفداران بسیار زیادی دارند و در صورتی که اهل رقابت تک به تک باشید می توانید از این سلاح، استفاده های مناسبی کنید. این سلاح از بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل بوده و در دسته بندی های اسنایپ ها قرار دارد که استفاده از آن به راحتی پس از خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل ارزان امکان پذیر است. از این اسلحه می توانید در بخش بتل رویال و در بخش چند نفر استفاده کنید. از مهم ترین نقاط قوت اسلحه DLQ33 می توان به قدرت تیر بالا و دقت بی نظیر آن اشاره کرد.

اسلحه LOCUS

در صورتی که اسلحه های اسنایپ کالاف دیوتی را طبقه ‌بندی نمایید، اسلحه LOCUS در رتبه دوم قرار می گیرد. این اسنایپ دارای قدرت شلیک و دقت بسیار بالایی است و برای بتل رویال گزینه مناسبی خواهد بود. اما در بخش چند نفره عملکرد مناسبی نخواهد داشت؛ چراکه سرعت عمل آن پایین است و به همین دلیل پیشنهاد می‌ شود تا در بخش چند نفره از این اسلحه استفاده نشود.

اسلحه M21

اسلحه M21 جزء سلاح های تک تیرانداز بوده اما ساختار شلیک آن به صورت پشت سرهم است و این باعث می‌ شود تا دارای ساختاری متفاوت در مقایسه با سایر سلاح های بازی باشد. این اسلحه دارای طرفداران بسیار زیادی است که بیشتر در بتل رویال مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به دلیل شلیک پشت سر هم کمتر پیش می ‌آید که دشمن دچار آسیب دیدگی نشود. اسلحه M21 دارای دقت بسیار بالایی است و می ‌توان به وسیله آن در فواصل بسیار دور، دشمنان را از بین برد.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن استایل بازی و سلیقه شما در چیدن ترکیب مناسب اسلحه ها می توانید بهترین گان های کالاف دیوتی موبایل با اتچمنت را انتخاب کنید. اسلحه هایی که در بازی کالاف دیوتی مورد استفاده قرار می گیرند هر یک دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که با شناخت آن ها می توانید از عملکرد هر یک بهره ببرید. برخی از اسلحه ها دارای قدرت بالا و برخی دیگر نیز عملکرد سرعتی مناسبی دارند. به همین دلیل هر یک از آن ها برای موقعیت ها و شرایط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

میانگین امتیازات ۳ از ۵

از مجموع ۴ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

چه بخوریم تا ریزش مو نداشته باشیم؟

پزشک
1 سال قبل

قرص اعتیادآور شب امتحانی

پزشک
1 سال قبل

درمان کبد چرب

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل