برای اینکه به بهترین روش درمان افتادگی پلک بلفاروپلاستی (جراحی پلک آشنا شوید، این مطلب را از دست ندهید!

لیفت پلک

لیفت پلک

پس از جراحی، احساس سفتی در اطراف چشم طبیعی است. همچنین ممکن است با خشکی چشم، کبودی و فروش مواجه شوید. توصیه می کنیم از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید. چند روز پس از جراحی، باید متوجه شوید که این عوارض به تدریج از بین می روند. برخی از افراد تا چند هفته پس از انجام جراحی پلک با تاری، حساسیت به نور و اشک بیش از حد مواجه می شوند، بنابراین این را در نظر داشته باشید. دوبینی نیز برای چند هفته امکان پذیر است، اما نباید ادامه یابد.

آیا باید بلفاروپلاستی را در نظر بگیرم؟

اگر پلک بالایی شما افتاده است که با دید محیطی شما تداخل دارد، این شما را به یک کاندید عالی برای بلفاروپلاستی تبدیل می کند. همچنین اگر کیسه هایی زیر چشمان خود دارید که به نظر تکان نمی خورد، مناسب است. در جراحی پلاستیک غرب میشیگان، ما همیشه با یک مشاوره شروع می کنیم تا بتوانیم روش را به طور کامل توضیح دهیم، مطمئن شویم که شما کاندیدای خوبی هستید و انتظارات شما واقع بینانه است.

چرا کوچک کردن پلک؟

با افزایش سن، ماهیچه های ما شل می شوند و پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. برای پلک‌ها، این امر منجر به چین‌خوردگی در پلک‌های بالایی و عمیق‌تر شدن چین‌ها در پلک‌های پایین می‌شود. همچنین، شل شدن عضلات زیر پوست، باعث می‌شود چربی‌هایی که چشم‌ها را در کاسه‌های آن‌ها بالشتک می‌کنند، به سمت جلو برآمده شوند و ظاهری گشاد داشته باشند.

چین‌خوردگی، چین و چروک‌ها اغلب در صبح بدتر به نظر می‌رسند، به‌ویژه پس از دوره‌های استرس و کمبود خواب. این به این دلیل است که مایعی که در حالت عمودی به طور معمول در سراسر بدن توزیع می شود، تمایل دارد در مناطقی که پوست شل است، مانند پلک ها، زمانی که فرد دراز کشیده است، ته نشین شود.

اتفاقات قبل از عمل پلک

اگر تا به حال به بیماری تیروئید، فشار خون بالا، دیابت یا اختلالات چشمی (مانند جدا شدن شبکیه یا گلوکوم) مبتلا بوده اید، باید به آنها بگویید. جراح همچنین از هر دارویی که مصرف می کنید، از جمله داروهای گیاهی و داروهایی که توسط پزشک شما تجویز نشده اند، ثبت می کند. جراح چشم‌ها، صورت و پوست شما را معاینه می‌کند و ممکن است تعدادی عکس برای سوابق پزشکی شما بگیرد. آنها از شما می خواهند که یک فرم رضایت برای گرفتن، ذخیره و استفاده از عکس ها را امضا کنید.

جراح قد و وزن شما را اندازه گیری می کند تا مطمئن شود که انجام یک عمل بی خطر است. اگر اضافه وزن دارید، باردار هستید یا قصد باردار شدن دارید، جراح ممکن است به شما پیشنهاد کند که عمل خود را به تعویق بیندازید. اگر جراحی را تحت بی حسی موضعی انجام دهید، جراح مطمئن می شود که می توانید صاف و بی حرکت دراز بکشید. جراح ممکن است شما را بخواهد. توسط چشم پزشک معاینه شود

جراحی پلک

آیا چشمان شما پف کرده و خسته به نظر می رسند؟ ممکن است تصور کرده باشید که فقط باید کمی بیشتر بخوابید. با این حال، هفته‌ها، ماه‌ها و سال‌ها می‌گذرد و پوست شما شل‌تر و شل‌تر می‌شود و اطراف ناحیه چشم کشیده می‌شود؟ متأسفانه، این بخشی از روند طبیعی پیری است. با این حال، این چیزی نیست که شما مجبور به پذیرش آن باشید.

بلفاروپلاستی چیست (جراحی پلک)

بلفاروپلاستی اصطلاح پزشکی برای جراحی پلک یا جراحی لیفت پلک است. این جراحی برای اصلاح هرگونه علائم پیری در اطراف چشم طراحی شده است. این درمان را می توان بر روی پلک پایین، پلک بالا یا هر دو انجام داد. بلفاروپلاستی پایین باعث اصلاح کیسه های زیر چشم و افتادگی پلک های پایین می شود. بلفاروپلاستی فوقانی به رفع افتادگی پلک فوقانی کمک می کند. برای انجام لیفت پلک در کلینیک گونه روی لینک کلیک کنید.

اهداف بلفاروپلاستی

هدف از بلفاروپلاستی دستیابی به ظاهری جوان تر و هوشیارتر است. کسانی که پلک های افتاده دارند اغلب می توانند همیشه خسته به نظر برسند، و همچنین می تواند افراد را پیرتر نشان دهد. بلفاروپلاستی روشی موثر برای مقابله با این مشکل است. همچنین برای افرادی که به دلیل افتادگی پلک هایشان با مشکلات بینایی مواجه هستند مفید است. بنابراین، نه تنها از نظر ظاهر و اعتماد به نفس، بلکه از نظر سلامتی نیز یک روش مهم است.

روش بلفاروپلاستی

این روش معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد. این روش بسته به اینکه نیاز به جراحی پلک پایین یا بالا داشته باشید متفاوت است. برای جراحی پلک پایین، محل برش با توجه به موضوعی که در حال بررسی است، تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر پوست اضافی را بردارید، برش درست زیر مژه های شما ایجاد می شود.

برای جراحی پلک فوقانی، برش در چین طبیعی چشم شما ایجاد می‌شود و در نتیجه یک اسکار غیرقابل تشخیص ایجاد می‌شود. چربی و پوست اضافی برداشته می شود و سپس از بخیه برای بستن محل برش استفاده می شود.

کلینیک گونه

منبع : goonehclinic.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.