مدیک بلاگ
زیبایی

کم خطر ترین روش لاغری موضعی چیست؟ + معرفی دستگاه

چکیده : بهترین روش لاغری موضعی چیست؟ کدام روش برای کمترین خطر را به همراه دارد؟ با ما همراه باشید.

دستگاه کویتیشن که به عنوان کویتیشن اولتراسوند یا کویتیشن اولتراسونیک نیز شناخته می شود. این یکی از جدیدترین روش های فرم دهی بدن و کاهش وزن ناحیه ای است. دستگاه کویتیشن اولتراسونیک یک روش کم تهاجمی و جایگزینی برای لیپوساکشن است. با استفاده از امواج اولتراسوند، سلول های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می کند که راحت تر از بدن دفع می شوند.

اگر بدنی خوش فرم و زیبا می خواهید، دستگاه لاغری کویتیشن ممکن است برای شما مناسب باشد. این روش به چندین جلسه درمانی نیاز دارد که طی آن ناحیه چربی موضعی توسط امواج فراصوت با فرکانس پایین (که به دلیل فرکانس کم عوارضی ندارد) هدف قرار می گیرد.

بر خلاف روش های جراحی مانند بای پس معده و لیپوساکشن، لاغری با کویتیشن هیچ جای زخمی بر جای نمی گذارد، معمولاً باعث خونریزی، عفونت و درد نمی شود و نیازی به استراحت پس از جراحی نیست.

نواحی قابل استفاده کویتیشن:

نواحی دارای چربی موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند مانند:

چه کسانی می توانند از Cavitation استفاده کنند؟

افراد سالم و دارای اضافه وزن متوسط ​​که می خواهند 2.5 تا 50 کیلوگرم وزن کم کنند، بهترین کاندیدها برای کاهش وزن با کویتیشن هستند.

موارد منع استفاده از کویتیشن

نتایج استفاده از کویتیشن

نتایج استفاده از کویتیشن سریع و طولانی مدت است. درمان کویتیشن حدود سی دقیقه طول می کشد. اکثر بیماران تنها پس از یک جلسه 2 تا 10 سانتی متر از ناحیه کمر خود را از دست می دهند و نتایج پس از هر جلسه بهبود می یابد. بله، نتایج درمان به عوامل زیر بستگی دارد.

تغذیه مناسب و افزایش فعالیت بدنی مطمئناً به حفظ نتایج به دست آمده به طور مؤثر و کارآمد کمک می کند.

توصیه های مهم قبل و بعد از درمان

بیماران باید قبل و بعد از درمان حداقل 1.5 لیتر آب بنوشند و از خوردن نان، برنج و نوشابه های گازدار خودداری کنند.

عوارض کویتیشن:

دستگاه های نازک کننده و کویتیشن می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند، اگرچه این عوارض نادر هستند و در صورت بروز، معمولاً سوزش یا قرمزی پوست پس از چند ساعت برطرف می شود.

عوارض ناچیز کویتیشن

مزایای دستگاه لاغری کویتیشن

سوالات متداول در مورد لاغری با دستگاه های کویتیشن

ایا کویتیشن دردناک است؟

نه اصلا قرمزی خفیف پس از درمان رخ می دهد و بیمار در طول درمان احساس گرما می کند. اما کویتیشن کوچکترین دردی برای بیمار ایجاد نمی کند.

چند جلسه لازم است؟

به طور معمول 8 تا 12 جلسه درمان کویتیشن در فواصل 3 تا 7 روز انجام می شود.

آیا بعد از کویتیشن نیاز به استراحت دارید؟

خیر، پس از عمل نیازی به استراحت ندارید.

هر درمان چقدر طول می کشد؟

بستگی به نواحی مورد نظر دارد. به طور متوسط، درمان کویتیشن حدود 30 دقیقه طول می کشد.

نتایج تا کی دوام خواهند داشت؟

ترکیب کویتیشن با رژیم غذایی و ورزش نتایج طولانی مدتی را ارائه می دهد. با این حال، گذشت زمان و افزایش سن بر نتایج تأثیر می گذارد و به بیماران توصیه می شود برای حفظ نتایج، درمان را تکرار کنند.

دستگاه کرایو لیپولیز چیست؟

کرایو لیپولیز لاغری یک روش نوین و غیر تهاجمی برای حذف چربی های اضافه بدن می باشد. در کرایو لیپولیز سلول های چربی زیر پوست با یک درجه مناسب سرما دهی می شوند تا سرمای وارد شده باعث تجزبه سلول های چربی و متلاشی شدن آن ها شود بدون آنکه آسیبی به بافت های دیگر و بخصوص پوست وارد شود.

معمولا پس از انجام کرایو لیپولیز تجزیه و متلاشی شدن سلول های چربی دو تا چهار ماه طول خواهد کشید و کاهش وزن در این دوره زمانی می تواند امری عادی و منطقی باشد.

در این روش رسوبات چربی ناخواسته بدن که در اثر کم تحرکی شکل گرفته است به شکل غیر تهاجمی و کنترل شده در یک دوره زمانی مشخص از زیر پوست و روی بافت های بدن حذف می شود تا بهبود کنترل شده فرم اندام های بدن شکل بگیرد و پیکر تراشی به اتمام برسد.

کرایو لیپولیز می تواند یک جایگزین غیر تهاجمی برای عمل جراحی لیپوساکشن باشد. در کرایو لیپولیز سلول های چربی مورد نظر در نقطه هدف شناسایی شده و طی یک فرایند مشخص در دمایی که باعث مرگ و متلاشی شدن آن ها شود قرار داده می شوند.‌

در این روش به دلیل آنکه لیپیدی موجود در سلول های چربی در دمای بالاتری از آب موجود در سلول های دیگر منجمد یا بلوری می شود هیچ آسیبی به بافت ها و عصب های دیگر وارد نمی شود.

‌ پس از آغاز درمان به روش کرایو لیپولیز سلول های چربی وارد یک زنجیره مرگ آپوپتیک شده و به مرور طی چند هفته یا چند ماه متلاشی شده و از بین می روند و ضخامت لایه چربی در ناحیه مورد نظر به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

کلام آخر

در این مقاله ما سعی کردیم که به بررسی 2 تا از بهترین روش های لاغری موضعی بپردازیم. شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات لاغری کلینیک لادن وارد وبسایت کلینیک لادن با آدرس  https://clinicladan.com شوید.

برچسب ها : کرایولیپولیز,کویتیشن لاغری

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

تغییر شگفت‌انگیز در موهای شما با محصولات تخصصی شاهانو

پزشک
11 ماه قبل

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

پزشک
1 سال قبل

کانتورینگ صورت چیست؟

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل