مدیک بلاگ
سلامت

چه مدت پس از هایفوتراپی می توان بوتاکس کرد؟

پوست سالم یکی از ارکان زیبایی در چهره است. در زمان گذشته جوان‌ سازی پوست یک رؤیا بود که تنها با اکسیر جوانی ممکن می‌ شد؛ امروزه روش‌ های متنوعی برای جوان سازی پوست وجود دارند. یکی از این روش ها هایفوتراپی است که با دستگاه مخصوص انجام می شود. برخی افراد مایل هستند که پس از هایفوتراپی از تزریق چربی صورت یا بوتاکس استفاده کنند؛ اما سؤال مهم این است که چه مدت پس از هایفوتراپی می توان بوتاکس کرد؟ با تزریق تخصصی بوتاکس در تهران، می توانید پوستی شفاف و جوان داشته باشید.

هایفوتراپی و مراقبت های لازم آن

هایفوتراپی با کمک دستگاهی انجام می شود که توانایی تحریک ساخت کلاژن زیر پوست را دارد. کلاژن یکی از مواد مؤثر در جوان سازی پوست است. با وجود این ماده، پوست حالت شاداب و با طراوت خود را حفظ می کند. امواجی که دستگاه هایفوتراپی تولید می کند، امواج اولتراسوند نام دارند. اغلب افراد برای درمان پوست افتاده از هایفوتراپی استفاده می کنند که روشی بی نظیر برای این کار است. هایفوتراپی بدون عوارض جانبی با بهترین تأثیر در پوست انجام می شود. این روش در نهایت کلاژن سازی در اعماق پوست، رفع چین و چروک و در نهایت صاف شدن پوست را حاصل می کند.

درمان با دستگاه هایفوتراپی نتایج رضایت بخشی دارد که تنها با رعایت مراقبت های پس از آن دست یافتنی هستند. افرادی که با هایفوتراپی تحت درمان باشند، بدون رعایت نکات و مراقبت ها، نتیجه مطلوبی از روند درمانی خود نخواهند داشت. بهترین مراقبت، اجرای مو به ‌موی توصیه های متخصص هایفوتراپی است. یک هایفوتراپی موفق پوستی شفاف و شاداب را برای متقاضی فراهم می‌ کند. هایفوتراپی 2 الی 3 ماه پس از رعایت تمامی موارد مراقبت از پوست، نتیجه را نشان می دهد.

چه مدت پس از هایفوتراپی می توان بوتاکس کرد؟

هایفوتراپی با دستگاه انجام می شود و یک پروسه چند ماهه تا درمان کامل را پشت سر می گذارد. برخی افراد تمایل دارند تا علاوه بر درمان با اشعه اولتراسوند، از تزریق چربی به صورت نیز استفاده نمایند. هر دو روش در شادابی پوست مؤثر هستند و صورت را فاقد از هر گونه چین و چروک نشان می دهند؛ اما بهره بردن از بوتاکس صورت پس از هایفوتراپی، به یک بازه زمانی احتیاج دارد تا پوست آمادگی لازم را کسب کند. در این مدت التهابات ناشی از تماس اشعه اولتراسوند و پوست، کاهش می یابد.

هایفوتراپی یک درمان امن است که پس از آن می توان هر تزریقی را مانند تزریق چربی صورت انجام داد. بوتاکس یکی از مواردی است که پس از هایفوتراپی انجام می شود و هیچ ممانعتی ندارد. افرادی که هایفوتراپی انجام داده اند می توانند از فیلر صورت نیز استفاده کنند. رعایت بازه زمانی مثلاً سه روزه، برای کاهش تنش هایی است که در پوست رخ می دهند. البته نظر متخصصان در این زمینه کمی با یکدیگر تفاوت دارد؛ برخی متخصصان توصیه می کنند که هایفوتراپی احتیاج به زمان دارد تا نتیجه مطلوبی را حاصل نماید. بنابراین بهتر است تزریق بوتاکس را تا چند ماه به تعویق انداخت.

در دنیای مدرن امروزی استفاده از روش های سالم و بی خطر مانند هایفو، برای حفظ طراوت پوست توصیه می شوند. بوتاکس نیز می تواند یک گزینه مکمل برای هایفوتراپی باشد. تزریق تخصصی بوتاکس در تهران با بهترین متدهای روز جهان انجام می شود. تکنسین های ماهر بوتاکس در تهران می توانند بر حسب نوع پوست متقاضی زمان مناسب برای تزریق چربی صورت را مشخص نمایند. نکته مثبت در تزریق بوتاکس پس از هایفوتراپی در صاف شدن سریع پوست های افتاده است. متخصصان بر این باور هستند که تزریق بوتاکس باید پس از هایفوتراپی انجام شود.

فاصله هایفوتراپی و بوتاکس در افراد متفاوت

متخصص طبق شرایط بیمار و شدت حساسیت پوست آن فاصله معینی بین هایفوتراپی و بوتاکس تعیین می کند. این فاصله برای همگان یکسان نیست و می تواند تفاوت فاحشی را داشته باشد. استفاده از روش های دیگر برای جوان سازی و درمان افتادگی پوست احتیاج به مشورت با متخصص دارد. اگر متخصص تزریق بوتاکس پس از هایفو را صلاح بداند، مدت زمان مشخصی را برای تزریق چربی صورت معین می کند. در نهایت بهتر است درمان افتادگی پوست با هایفوتراپی و بوتاکس، با مشورت متخصص و پزشک انجام شود.

کلام آخر

از آنجایی که هایفوتراپی یک درمان بدون عوارض است معمولاً قبل و پس از آن بوتاکس انجام می شود. برخی افراد قصد دارند تا از روش های مکمل درمانی مانند هایفوتراپی و بوتاکس استفاده نمایند؛ متخصص در این شرایط توصیه می کند تا درمان با اشعه اولتراسوند را اولویت قرار دهند. ماندگاری مواد حاصل از تزریق بوتاکس، پس از انجام هایفوتراپی کاهش می یابند. برای داشتن نتیجه‌ ای مطلوب از هایفوتراپی بهتر است طبق توصیه متخصص، چند روز بعد تزریق بوتاکس را انجام داد. متخصصین تزریق تخصصی بوتاکس در تهران می توانند زیباجو را برای داشتن نتیجه ای مطلوب راهنمایی کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

موادغذایی موثر در کاهش و افزایش خطر ابتلا به مشکلات

پزشک
6 ماه قبل

عین‌اللهی: اقدامات ارزنده‌ای برای ایجاد عدالت در ارائه خدمات بهداشتی

پزشک
11 ماه قبل

هشدار؛ زنان انجام این تست را جدی بگیرند

پزشک
11 ماه قبل
خروج از نسخه موبایل