مدیک بلاگ
زیبایی

چه عواملی بر قیمت لیفت سینه (breast lift) تاثیر گذار

لیفت سینه چیست؟ بهترین کلینیک برای انجام عمل Breast lift کجاست؟ تعرفه و هزینه عمل لیفت سینه چه قدر است؟ این سوالات، از جمله سوالاتی است که ممکن است ذهن متقاضیان و مراجعان عمل لیفت سینه را به خود درگیر کنند.

تعداد زیادی از خانم ها با مشکل افتادگی سینه های خود درگیر هستند. عوامل متعددی باعث بروز این مسئله می شود. به همین دلیل خانم ها تلاش می کنند تا با شیوه ها و روش های مختلف افتادگی سینه های خود را درمان کنند. بسیاری از خانم ها روش های خانگی و گیاهی را امتحان می کنند اما نتیجه خوبی را مشاهده نمی کنند. از بین تمامی روش هایی که برای درمان افتادگی و شل شدن پستان ها داده می شود، عمل های جراحی لیفت سینه و پروتز سینه بیشترین نتیجه را می دهند. البته باید عمل جراحی تحت نظر جراح حرفه ای انجام بگیرد تا آسیب های جبران ناپذیری را درآینده ایجاد نکند.

عوامل بسیاری بر قیمت و هزینه لیفت سینه تاثیر می گذارند. تخصص جراح، آزمایشات مورد نیاز برای انجام عمل، دارو های بیهوشی، داروهای مراقبتی بعد از عمل، نوع پروتز استفاده شده، محل انجام عمل جراحی، هزینه تهیه لباس جراحی، میزان تخصص پزشک متخصص و… از جمله عواملی هستند که بر قیمت عمل لیفت سینه تاثیر می گذارند. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی برای انجام این عمل زیبایی تعیین کرده و در نهایت هزینه عمل از شخصی به شخص دیگر کاملا متفاوت است. در ادامه مطلب تعدادی از عواملی که بر قیمت این عمل زیبایی تاثیر می گذارند را توضیح خواهیم داد.

تخصص جراح

عمل جراحی لیفت سینه نیز مانند هر عمل دیگری دارای خطراتی است. انتخاب جراح، یکی از مهم ترین انتخاب ها در عمل لیفت پستان است. ممکن است که در حین عمل جراحی مشکلات غیر منتظره ای به وجود بیاید، یک جراح حرفه ای می تواند با تخصص خود به راحتی مشکلات و مسائل به وجود آمده را حل کند.

تخصص، سابقه کاری و تعداد عمل های انجام شده توسط جراح از جمله عواملی است که بر قیمت عمل لیفت سینه تاثیر می گذارد. به همین دلیل به میزانی که تخصص جراح بالاتر باشد، هزینه عمل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

آزمایشات مورد نیاز

هزینه تمام شده عمل جراحی لیفت سینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل آزمایشات مورد نیاز برای انجام عمل جراحی است. قبل از جراحی برای تشخیص وضعیت سلامتی بیمار، یک سری آزمایشات انجام می گیرد.

داروهای بیهوشی و مراقبتی

بعد از انجام عمل جراحی لیفت پستان لازم است تا متقاضی داروهایی از جمله انتی بیوتیک ها را مصرف کند. برای انجام این عمل زیبایی، برش هایی در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود. به همین دلیل جراح برای جلوگیری از تکثیر و رشد باکتری ها، داروهابیی را تجویز می کند. این دارو ها مانع از ایجاد عفونت های ناشی از رشد و تکثیر باکتری ها می شود.

یکی از اشتباهات رایج مراجعان، مصرف دارو به صورت خودسرانه و بدون تجویز پزشک متخصص است. اگر دارویی به صورت خود سرانه مصرف شود، ممکن است آسیب هایی را برای شخص بیمار ایجاد کند. در نتیجه نباید داروها به ویژه آنتی بیوتیک ها را به صورت خودسرانه مصرف کرد. اگر آنتی بیوتیک ها را به صورت خود سرانه مصرف کنید، ممکن است بدنتان دیگر واکنشی به این داروها نشان ندهند.

نوع پروتز

پروتزهای سیلیکونی و سالینی دو نوع رایج پروتز است. پس از گذراندن جلسات مشاوره جراح تصمیم می گیرد که از چه نوع پروتزی برای عمل جراحی استفاده کنید. پروتزها، متریال هایی هستند که از خارج از کشور وارد می شوند. قیمت این متریال ها به دلار محاسبه می شوند، به همین دلیل قیمت بالایی دارند.  همچنین نوسانات دلار باعث می شود تا نتوان قیمت مشخص و معینی را برای پروتزها تعیین کرد.

محل انجام عمل و هزینه های جانبی

کلینیک ها، بیمارستانها و درمانگاه ها محل هایی هستند که عمل جراحی در آنها انجام می گیرد. اگر تصمیم بگیرید عمل جراحی خود را در بیمارستان و یا کلینیک ها انجام بدهید، هزینه بستری شدن در این مراکز نیز به مجموع هزینه های شما اضافه خواهد شد. این عمل علاوه بر هزینه های کلی، هزینه های جزئی نیز دارد. به عنوان مثال هزینه خرید لباس مخصوص عمل جراحی، یکی از این هزینه های جانبی است. هزینه های جانبی سنگین نیستند، اما این هزینه ها نیز جزئی از هزینه ها محسوب می شوند.

کدام خانم ها می توانند متقاضی breast  لیفت باشند؟

عوامل بسیاری ممکن است موجب شل و اویزان شدن پستان ها شود. بارداری، شیردهی، وراثت، کاهش وزن شدید، افزایش سن، ورزش، جاذبه و… از جمله عواملی هستند که ممکن است باعث از دست رفتن فرم طبیعی پستان ها شود. افتادگی سینه ها صرفا برای افراد مسن اتفاق نمی افتد، افراد جوان  و کم سن نیز ممکن است دچار افتادگی پستان شوند.

مادر شدن، یکی از زیباترین و احساسی ترین نقاط زندگی یک خانم است. در طی بارداری و شیردهی مادر دچار تغییرات هورمونی بسیاری می شود. این تغییرات هورمونی مزایای بسیاری دارد. این مزایا مانند کاهش احتمال ابتلا به دیابت، بهبود حافظه، افزایش طول عمر، کاهش احتمال ابتلا به بعضی از سرطان ها و… است. مادر شدن علاوه بر مزایایی که دارد، ممکن است معایب و مشکلاتی نیز داشته باشد. افتادگی سینه ها و بزرگ شدن هاله پستان ها از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای یک مادر اتفاق بیافتد. افتادگی سینه، ممکن است اعتماد به نفس یک خانم را تحت تاثیر قرار داده و حتی موجب بروز افسردگی و تشدید آن شود، اما نگران نباشید عمل لیفت پستان می تواند به شما کمک کند تا مشکلاتی که برای شما پیش آمده را حل کنید.

ورزش یکی دیگر از عواملی است که موجب افتادگی پستان ها می شود! تعجب نکنید در حین انجام تمارین ورزشی پستان ها به سمت بالا، پایین، چپ و راست حرکت می کنند. ورزشکاران حرفه ای، یکی از کاندیدای افتادگی سینه هستند. این افراد به دلیل انجام ورزش های سنگین و مکرر باعث فرسوده شدن بافت سینه ها خود می شوند. البته این عارضه بیشتر برای افرادی اتفاق می افتاد که پستان های بزرگی دارند.

جاذبه زمین یکی دیگر از عواملی است که باعث شل شدن سینه ها می شود. جاذبه زمین، نیرویی است که تمام اجسام را به سمت خود می کشاند. این نیرو باعث می شود تا اجسام معلق نمانند و در جای خود ثابت باقی بمانند. این نیرو به مرور پستان ها را به سمت پایین کشیده و در نهایت باعث می شود تا فرم سینه ها از حالت طبیعی خود خارج شوند.

آیا لیفت پستان و پروتز پستان متفاوت است؟

لیفت پستان، عملی است که کمک می کند سینه ها به سمت بالا کشیده شوند. در این عمل پستان ها سفت تر و جوانتر می شوند. در مقابل پروتز پستان، عملی است که کمک می کند تا سینه ها گرد تر و پرتر دیده شود. اگر قصد انجام هر دو عمل جراحی ( لیفت پستان و پروتز پستان) را دارید، می توانید قبل از جراحی در جلسات مشاوره از جراح خود بخواهید تا هر دو عمل را به صورت همزمان برای شما انجام دهد.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

معرفی دکتر خوب و قیمت برای درمان کک و مک

پزشک
12 ماه قبل

تاثیر شگفت انگیز ماسک زردچوبه و ماست برای سفیدی پوست

پزشک
10 ماه قبل

مصرف مکمل ‌های کلاژن چه تاثیری بر جوان‌سازی پوست دارند؟

پزشک
10 ماه قبل
خروج از نسخه موبایل