مدیک بلاگ
سلامت

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

حال پوست اطراف چشم‌ها، به‌عنوان آسیب‌پذیرترین بخش از پوست صورت شناخته شده و باید رسیدگی و مراقبت به‌مراتب بیشتر و دقیق‌تری در خصوص این ناحیه انجام بپذیرد.از این روی لازم است که حتما از محصولات مراقبتی پوست اطراف چشم‌ها به‌درستی استفاده کرده و دقت داشته باشید که یک روتین رسیدگی به پوست این ناحیه را برنامه‌ریزی کرده و آن را به‌درستی پیش ببرید.در اینجا با ما همراه باشید تا ببینیم به چه دلیل باید حتما از کرم‌های دور چشم، به‌عنوان محصولات مراقبتی پوست این ناحیه استفاده کرده و روش صحیح استفاده از آن‌ها، چطور است.

دلایل استفاده از کرم دور چشم

به دلایلی که در زیر عنوان خواهیم کرد؛ لازم است که شما از 20 سالگی، از انواع مناسب کرم‌های دور چشم استفاده کرده و در هر دوره سنی، محصولات مطابق با نیاز پوست این ناحیه از صورت را برای نگاه‌داشتن جوانی و سلامت پوست خود، به کار ببرید. قیمت کرم دور چشم در مقایسه با دیگر محصولات مراقبت پوستی، معمولا کمی بیشتر است؛ اما در نظر داشته باشید که در هر بار استفاده شما مقدار بسیار کمی از این کرم را برای ناحیه محدود اطراف چشم‌ها نیاز خواهید داشت و در نهایت هزینه زیادی به شما تحمیل نخواهد کرد.

نازک بودن پوست اطراف چشم‌ها

یکی از نخستین و ابتدایی‌ترین عواملی که باعث می‌شود، استفاده از کرم دور چشم را یک ضرورت بدانیم، نازک بودن پوست اطراف چشم‌ها است. همین نازک بودن سبب می‌شود که پوست این ناحیه در مقابل مرور زمان و هرگونه عامل دیگر، آسیب‌پذیرتر باشد. به‌واقع زمانی که شما با یک ناحیه پوست نازک و ضربان‌دار روبرو هستید، به‌مرورزمان و بر اثر هر عامل بیرونی دیگر و حتی بالارفتن سن، آثار چین‌وچروک‌ها، پف و افتادگی زودتر از هر جای دیگری در صورت، خود را نشان خواهد داد.

درست به همین دلیل است که اکثر افراد با بالارفتن سن، بیش از هر جای دیگری، آثار افزایش سن خود را در حلقه دور چشم‌ها نشان می‌دهند. حال گاهی اوقات این افزایش سن با گود افتادگی، پف کردن و در بیشتر مواقع چین‌وچروک‌های ریزودرشت، مشخص خواهد شد.

چین‌وچروک‌های ناشی از خنده و حرکات صورت

اگر به‌صورت خود حین خندیدن، صحبت‌کردن، گریه کردن و حتی خشم در آینه نگاه کنید، پوست اطراف چشم‌ها، بیشترین تأثیر را از حرکات چهره شما به خود می‌گیرد. این حرکات چهره باعث خواهد شد که خطوطی در این ناحیه شکل‌گرفته و با تکرارهای پی‌درپی، این خطوط جای خود را به‌صورت همیشگی، ثابت کنند.

با استفاده از محصولات برند سینره ویژه اطراف چشم‌ها، به‌خوبی می‌توانید آبرسانی لازم در این ناحیه از پوست را انجام داده و به تعویق انداختن روند پیری کمک قابل‌توجهی داشته باشید. همین‌طور کرم دور چشم سینره، کیفیت عالی داشته و از ترکیبات و فرمولاسیون مخصوص آب‌وهوای ایران و پوست نژاد ایرانی برخوردار است. به‌این‌ترتیب با استفاده از این کرم دور چشم، می‌توانید پوست اطراف چشم‌های خود را سالم و تمیز نگاه‌داشته و از ایجاد چین‌وچروک‌های ریز و عمقی جلوگیری مؤثری به عمل بیاورید.

آثار آفتاب روی پوست اطراف چشم‌ها

باتوجه‌به این که تابش نور خورشید و اشعه مضر آن، بر پوست اطراف چشم‌ها، بیش از هر جای دیگری در چهره تأثیر منفی می‌گذارند، لازم است که ضمن استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از پوست، حتما از محصولات حرفه‌ای مراقبت پوست دور چشم نیز استفاده کنید. تخفیف خوب محصولات برند “ساین اسکین” در خانومی، این فرصت را به شما می‌دهد تا محصولات در گروه کرم دور چشم را با قیمت به‌مراتب ارزان‌تری خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید، امری اجتناب‌ناپذیر بوده که همه ما هر روز تجربه می‌کنیم. از این روی به نظر می‌رسد که تنها راه جلوگیری از چین‌وچروک‌های ریزودرشت پوستی در برابر این عارضه، رعایت اصول مراقبتی مناسب باشد.

خرید محصولات مراقبت از پوست دور چشم

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی خانومی، انواع کرم‌های دور چشم از برندهای مختلف ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر از اصالت کالا و همین‌طور تضمین بهترین قیمت خریداری کرده و با خیال راحت از آن‌ها به نفع پوست خود، استفاده کنید.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

شناسایی ۲۲۲ بیمار جدید کرونا در کشور/ ۳ تن دیگر

پزشک
1 سال قبل

وضعیت یارانه دارو در ۱۴۰۲/ قرار نیست دارو گران شود

پزشک
1 سال قبل

راز نوشیدنی سبز: خواص چای ماچا برای پوست و زیبایی

پزشک
8 ماه قبل
خروج از نسخه موبایل