به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، زهرا شیخی اظهار کرد: به دنبال دستور رئیس مجلس برای تشکیل کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان متشکل از چهار کمیسیون بهداشت و درمان، امنیت ملی و سیاست خارجی، آموزش و تحقیقات و شوراها، امروز اولین جلسه این کارگروه تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان تعیین شدند؛ از کمیسیون بهداشت و درمان آقای خاتمی، ابراهیمی و بنده، از کمیسیون آموزش و تحقیقات آقای متفکر آزاد و وحیدی، از کمیسیون شوراها آقای آصفری و کاظمی و از کمیسیون امنیت ملی آقای همتی و کریمی قدوسی هستند.

شیخی در ادامه گفت: انتخابات هیئت رئیسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان نیز برگزار شد که بر اساس آن آقای کاظمی به عنوان رئیس، آقای کریمی قدوسی نایب رئیس، آقای وحیدی دبیر و بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

به گفته وی در این جلسه هر یک از نمایندگان عضو چهار کمیسیون مجلس به ارائه گزارشی از آخرین جلسات برگزار شده و نتایج حاصله پرداختند.

شیخی در پایان گفت: فردا نیز جلسه‌ای با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و پدافند غیرعامل برای ارائه آخرین گزارش تشکیل می شود.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.