مدیک بلاگ
سلامت

انتخاب جدیدترین رنگ سیسمونی نوزاد دختر و پسر 1402| 2023

رنگ سیسمونی سال 2023

 

انتخاب رنگ سیسمونی نوزاد دختر و پسر یکی از مهم ترین چالش های مادران باردار است. در هنگام خرید سیسمونی نوزاد برای والدین این سوالات به وجود می آید جدیدترین رنگ سیسمونی چیست؟ رنگ مناسب  سیسمونی نوزاد پسر و دختر چیست؟ رنگ های اسپرت سیسمونی کدامند؟  در این مقاله سعی شده است به تمامی سوالات پاسخ داده شود و بسیاری از نگرانی های شما را در انتخاب رنگ سیسمونی را بر طرف کند. برای اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

رنگ مناسب سیسمونی چیست؟

شاید از قدیم همیشه این باور در ذهن ما بوده است که رنگ هایی مانند صورتی مناسب سیسمونی دخترانه و رنگ آبی مناسب سیسمونی پسرانه است.اما این یک قانون نیست و شما می توانید مطابق سلیقه خود از سایر رنگ های ملایم و شاد برای سیسمونی نوزاد خود استفاده کنید.

مثلا می توانید لباس نوزادی دخترانه را از رنگ هایی مانند لیمویی و یا کرم تهیه کنید و یا از رنگ بنفش و یا سبز برای لوازم سیسمونی پسرانه استفاده کنید.

و البته اگر از رنگ های خنثی یا مشترک بیبن دختر و پسر استفاده کنید شاید بتوانید از برخی لوازم برای نوزاد بعدی خود که شاید جنسیت متفاوتی داشته باشد استفاده کنید.

اگر می خواهید قبل از تعیین جنسیت جنین اقدام به خرید لوازم سیسمونی کنید بهتر است از رنگ های مشترک بین دختر و پسر استفاده کنید تا پس از مشخص شدن جنسیت جنین دچار مشکل نشوید.استفاده از این نوع رنگ ها برای سیسمونی نوزادان چند قلو با جنسیت های متفاوت بسیار رایج و مقرون به صرفه است .

رنگ های مشترک سیسمونی برای دختر و پسر

1- رنگ بنفش : رنگ بنفش در طیف های مختلف جزء محبوب ترین و پر طرف دارترین رنگ های مشترک بین نوزادان دختر و پسر است.استفاده از این رنگ در طیف ملایم برای اتاق کودک بسیارآرامش بخش و شیک است و به راحتی می توانید این رنگ را با سایر اکسسوری های اتاق کودک هماهنگ کنید.

2- رنگ زرد :  رنگ زرد به صورت ترکیبی با سایر رنگ ها و به خصوص رنگ سفید و طوسی بسیار جذاب است. تهیه لباس های نوزادی از طیف رنگ زرد و لیمویی بسیار مرسوم است. استفاده از این رنگ  به صورت ترکیبی  با سایر رنگ ها برای نوزادان چند قلوبا جنسیت های متفاوت بسیار پر طرف دار است.

3- رنگ سفید :  این رنگ نخستین انتخاب والدین هنگام خرید لوازم سیسمونی است. رنگ سفید برای لباس نوزادی و حوله به دلیل مشخص شدن سریع هرگونه کثیفی و آلودگی بسیار مناسب است. همچنین رنگ سفید به راحتی می تواند با سایر رنگ ها ترکیب شده و انتخاب شما را برای خرید سایر اقلام سیسمونی راحت کند.

4- رنگ کرم : رنگ کرم و شیری به دلیل قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها جزء رنگ های خنثی و پر طرف دار هستند . امروزه استفاده از رنگ کرم برای سرویس خواب و دیوار اتاق خواب بسیار متداول است.

5- رنگ طوسی : استفاده از رنگ طوسی برای سیسمونی دختر و نوزاد پسر و انتخاب گهواره نوزاد با این رنگ بسیار شیک است. این رنگ به صورت ترکیبی با رنگ هایی مانند زرد و یاسی و صورتی و طلایی  ، جزء رنگ های پر طرف دار در سال 2022 بوده است.

رنگ مناسب برای سیسمونی دخترانه :

اگر جنسیت جنین دختر باشد اولین تصویری که در ذهن ما نقش می بندد اتاقی با رنگ و لوازمی صورتی است ! اما در واقع رنگ های دیگری مانند رنگ یاسی ،سفید ، کرم ، قرمز و لیمویی نیز می توانند انتخابی مناسب و شیک برای سیسمونی دخترانه باشند.ترکیب رنگ های سفید و طلایی ، سفید و نقره ای ، قرمز و سیاه جزء رنگ سیسمونی دخترانه در سال 1402 بوده است.

رنگ مناسب سیسمونی پسرانه :

علاوه بر رنگ آبی که رنگی بسیار آرامش بخش و زیباست .ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها مانند خاکستری و سفید خصوصا برای تزیین اتاق خواب بسیار شیک و جذاب است. ازآن جا که رنگ آبی جزء رنگ های سرد طبقه بندی می شود ممکن است در طولانی مدت احساس یکنواختی و خستگی را منتقل کند

بنابراین سعی کنید این رنگ را با رنگ های مکمل مانند زرد یا نارنجی ترکیب کنید.

از دیگر رنگ های رایج در سیسمونی پسرانه رنگ قهوه ای است. از این رنگ می توانید برای خرید لوازم چوبی اتاق کودک استفاده کنید. استفاده از رنگ هایی مانند سبز، کرم و قرمز نیز در طیف های مختلف برای سیسمونی پسرانه متداول است.همچنین می توانید از ترکیب رنگ طوسی با سفید یا زرد برای لباس نوزادی یا سایر اقلام سیسمونی پسرانه استفاده کنید.

رنگ های سیسمونی سال 2023

جدیدترین رنگ سیسمونی نوازد دختر و پسر در سال 2023 رنگ قرمز آتشین است. این رنگ مایل به زرشکی و به رنگ گل رز معروف است. ازترکیب این رنگ با رنگ هایی مانند سفید و خاکستری می توان برای خرید لوازم سیسمونی استفاده کرد.این رنگ در واقع رنگ سال 1402 نیز هست.

پیشنهاد برای داشتن انتخابی ایده آل جهت رنگ سیسمونی نوزاد:

1- هنگام تهیه لیست سیسمونی نوزاد رنگ های مورد نظرخود را نیز به لیست اضافه کنید تا هنگام خرید بتوانید انتخاب سریع تر و آسان تری داشته باشید.

2- زمان خرید لوازمی مانند کالسکه  و کریر، صندلی ماشین ، گهواره ، ساک لوازم و سرویس خواب از رنگ های مشترک و خنثی مانند طوسی ، کرم ویا سورمه ای استفاده کنید.

اگر تمایل به خرید وسایل حمل و نقل نوزاد خود دارید پیشنها می کنم سری به سایت کارینو کیدز بزنید. در بخش لوازم گردش و سفر می توانید انواع وسایل از جمله مدل های مختلف کیف نوزاد  را مشاهده کنید.

3- می توانید برای انتخاب رنگ دیوار اتاق دوقلوها با جنسیت متفاوت از رنگ های خنثی استفاده کنید یا به صورت ترکیبی از رنگ های دخترانه و پسرانه رنگ آمیزی کنید.

4- رنگ هایی مانند سبز پسته ای و قرمز ، زرد و سفید، بنفش و صورتی گزینه های مناسبی برای لباس دو قلو های دختر و پسر هستند.

5- رنگ های تند و خیلی گرم مانند قرمز پررنگ ، نارنجی و زرشکی و به تنهایی برای رنگ دیوار اتاق نوزاد مناسب نیستند و باید در صورت  تمایل به  استفاده با یک رنگ ملایم ترکیب شوند.زیرا این رنگ ها موجب افزایش ضربان قلب و بالا رفتن دمای بدن و در نتیجه بی قراری و اختلال در خواب نوزاد می شوند و نمی توانند احساس آرامش را به کودک منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: مقاله درمان زردی نوزاد، رفع مشکلات رشد و تغذیه نوزادان

وسایل سیسمونی را از کجا بخریم؟

بعد از اینکه رنگ سیسمونی نوزاد خود را انتخاب کردید حالا این سوال پیش می آید که سیسمونی از کجا بخریم. پیشنهاد ما فروشگاه اینترنتی سیسمونی و لوازم نوزاد کارینو کیدز است.

در این فروشگاه آنلاین می توانید تمامی لوازم مورد نیاز نوزاد خود را با بهترین قیمت و کیفیت به صورت آنلاین سفارش دهید. کارینو کیدز دارای نماد اعتماد (اینماد) می باشد. همچنین عضو اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی می باشد و شما با خیلی راحت می توانید از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

منبع : رنگ سیسمونی

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

علت قرمزی چشم چیست ؟ روش های درمان قرمزی چشم

پزشک
1 سال قبل

اگر همبرگز زیاد دوست دارید، این مطلب را بخوانید

پزشک
1 سال قبل

پاسخ به یک سوال مهم، نوشیدن چند فنجان قهوه در

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل