مدیک بلاگ
اخبار سلامت

دولت به ایمپلنت یارانه بدهد/ ایمپلنت یک نیاز درمانی است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،محسن دالبند، افزود: ارتقا شاخص سلامت دهان و دندان، منجر به بهبود کیفیت زندگی می‌شود. زیرا، خیلی از بیماری‌ها در ارتباط مستقیم با بیماری‌های دهان و دندان قرار دارد.

وی با اشاره به گران بودن ایمپلنت دندانی برای آحاد جامعه که از خرابی دندان‌ها رنج می‌برند، گفت: ایمپلنت یک نیاز ضروری و درمانی است که متأسفانه به خاطر گران بودن، اغلب مردم قادر به استفاده از این خدمت درمانی نیستند.

دالبند با پیشنهاد اختصاص یارانه به ایمپلنت از سوی دولت، افزود: تخصیص ارز به ایمپلنت، همراه با کنترل بازار و شرکت‌هایی که دست اندرکار تأمین ایمپلنت هستند، می‌تواند به بهبود شاخص سلامت دهان و دندان در جامعه کمک کند.

وی بر حمایت دولت از تولید ایمپلنت در داخل کشور تاکید کرد و گفت: تولید ایمپلنت با کیفیت در داخل کشور، می‌تواند نقطه امیدی باشد برای کسانی که نمی‌توانند از ایمپلنت‌های گران قیمت وارداتی استفاده کنند.

دالبند ادامه داد: اگر دولت از شرکت‌های داخلی حمایت کند و رقابت ایجاد شود؛ قطعاً می‌تواند منجر به کیفیت محصولات داخلی شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: تولید ایمپلنت با کیفیت در داخل کشور، می‌تواند از خروج ارز جلوگیری کند و امکان استفاده از این خدمت درمانی را برای آحاد جامعه فراهم کند.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

شکل گیری بزرگترین زمین خواری تاریخ کشور تحت لوای نهال کاری

پزشک
1 سال قبل

10 دلیل که چرا آینده زمین بهتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید

پزشک
1 سال قبل

ارتودنسی دندان و روش های آن

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل