مدیک بلاگ
زیبایی

دستگاه لیزر تیتانیوم نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر چه ویژگی‌هایی

اگر دارای کلینیک زیبایی هستید و در حوزۀ لیزر مو فعالیت می‌کنید، می‌دانید که برای خرید چنین دستگاهی باید از اطلاعات کاملی برخوردار باشید. دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه‌های لیزری به شمار می‌آید که از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی برخوردار است. ما در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم و اطلاعات دقیقی از این دستگاه را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی را دارید، سایت و شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر را به شما معرفی خواهیم کرد که شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی را برای شما مهیا کرده‌است، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1) پیش از آن‌که به ویژگی‌ها و چگونگی خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم اشاره کنیم، لازم است به این موضوع بپردازیم که پزشکان و صاحبان کلینیک‌های زیبایی، باید قبل از خرید دستگاه لیزر مو، با انواع مختلف دستگاه‌ها و قابلیت‌های آن‌ها آشنا باشند، زیرا همان‌طور که می‌دانید، هر یک از دستگاه‌های مذکور دارای طول موج متفاوتی است که هرکدام برای یک تیپ پوستی مشخصی مفید خواهد بود.

2) هنگام خرید دستگاه لیزر باید به موقعیت جغرافیایی‌ای که کلینیک زیبایی شما در آن واقع شده‌است نیز توجه کنید. به‌عنوان مثال، اگر در مناطق جنوب کشور زندگی می‌کنید و مرکز زیبایی شما در جنوب کشور مستقر است، پیشنهاد می‌شود که با در نظر گرفتن رنگ پوست تیرۀ افراد و یا تیپ‌های پوستی دیگر، خرید دستگاه لیزر مو را انجام دهید.

3) نکتۀ دیگری که هنگام خرید دستگاه لیزر باید به آن توجه کرد، این است که یک دستگاه به تنهایی قابلیت ازبین‌بردن تمامی موهای زائد بدن را ندارد، زیرا ضخامت و نوع موی هر ناحیه از بدن، با قسمت دیگر متفاوت است، ازاین رو هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد، می‌بایست به تکنولوژی به‌کاررفته در آن توجه داشته باشید.

4) توان خروجی لیزر دستگاه یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه به شمار می‌آید. توان خروجی لیزر دستگاه باید پاسخگوی هر نوع تیپ پوستی در مدت‌زمان کوتاه و طولانی باشد، بنابراین بهتر است توان خروجی لیزر دستگاه 1000 وات و یا بالاتر باشد، مضاف بر اینکه بهتر است این توان حقیقی باشد.

5) توان داخلی نیز یکی دیگر از نکاتی است که دستگاه لیزر تیتانیوم و … باید از آن بهره‌مند باشد. منظور از توان داخلی دستگاه، قدرتی است که پاورهای صنعتی دستگاه قادر به تولید آن هستند.

6) همچنین در نظر گرفتن بخش خنک‌کنندۀ پوست یا skin cooling نیز یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌بایست به آن توجه داشته باشید. این بخش از دو قسمت کولینگ پوست و کولینگ داخلی تشکیل شده‌است. توجه به این بخش از دستگاه، در کمتر شدن درد وارده به فرد در هر بار شات‌زدن اهمیت ویژه‌ای دارد.

7) بهتر است هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد به مدل و تعداد هندپیس‌ها نیز دقت کنید. هندپیس برخی از مدل‌ها از آلیاژهایی تولید شدند که به‌راحتی روی سطح پوست حرکت کرده و نیاز به استفاده از ژل را برطرف می‌کنند.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم

1) این دستگاه از کاربردی‌ترین و بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد به شمار می‌آید که به‌صورت همزمان و به شکلی سه‌بعدی، از بهترین طول موج‌های ۷۵۵، ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتر استفاده می‌‌کند تا بتواند به حذف کامل موهای زائد کمک کند. همین ویژگی و قابلیت دستگاه لیزر تیتانیوم است که این دستگاه را در بین کاربران بسیار محبوب کرده است.

2) از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از فناوری Quattro TM اشاره کرد. مضاف بر اینکه برای این دستگاه، اسپات سایز بسیار بزرگ در نظر گرفته شده‌است که می‌تواند به لیزر مناطق وسیع پوست کمک کند. به این ترتیب با استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم قادر خواهید بود مناطقی به مساحت 600 تا 900 سانتی‌متر را پوشش دهید. ویژگی مهمی که این قابلیت دارد، این است که طول دورۀ درمان بسیار کوتاه‌تر خواهد شد.

3) همچنین این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی و تولید شده‌ که برای آن فناوری In-Motion، در نظر گرفته شده‌است به طوری که آن را به یک دستگاه لیزر مؤثر و ایمن برای موهای زائد بدن تبدیل کرده‌است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، با استفاده از این دستگاه می‌توان سطح زیادی از پوست را تحت پوشش قرار داد.

4) از دیگر قابلیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که برای آن‌ها سیستم خنک کنندۀ بسیار خوبی در نظر گرفته شده‌است به طوری که می‌تواند مدت‌زمان درمان را برای مراجعه‌کننده کاهش دهد.

5) برای دستگاه‌های لیزر تیتانیوم جدیدی که در بازار وجود دارند، دو هندپیس با سایز متفاوت و طول ‌موج مؤثر در نظر گرفته شده‌است که با استفاده از آن‌ها می‌توان قسمت‌های مختلف بدن را تحت لیزر قرار داد. پنجرۀ خروجی 4 در 1 سانتی‌متر این هندپیس کمک می‌کند تا سطح بیشتری از پوست تحت تاثیر امواج اشعه لیزر قرار گرفته و عملیات لیزر و دفع موهای زائد با سرعت بالایی انجام پذیرد، اما هندپیس دیگر این دستگاه با ابعاد 2 در 1 سانتی‌متر برای رفع موهای زائد قسمت‌های کوچک‌تر کافی و مناسب خواهد بود. اشعه‌های لیزر این دستگاه برای هر نوع پوستی اعم از تیره و روشن مناسب و البته بی‌خطر است.

در خصوص خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بهتر است این نکته را بدانید که این دستگاه از ایمنی بالایی برخوردار است و به جهت برخورداری از تکنولوژی منحصربه‌فرد In Motion، از به وجود آمدن تیرگی و یا ایجاد لکه‌های پوستی بر روی بدن جلوگیری می‌کند. چنانچه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی را در نظر دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر انجام دهید، زیرا این شرکت شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده‌است.

با توجه به آنچه تا اینجا بیان کردیم، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه لیزر تیتانیوم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

همان‌طور که می‌دانید، این موضوع مهم‌ترین ویژگی دستگاه لیزر به شمار می‌آید. شایان ذکر است که دستگاه تیتانیوم توانسته است با تلفیق طول موج‌های الکساندرایت 750 نانومتر، دایود با طول موج 810 نانومتر و اندیاگ با موج 1064 نانومتر، در ازبین‌بردن موهای زائد نازک و ضخیم بسیار کارآمد باشد. به قطعیت می‌توان گفت هیچ نوع دستگاه لیزری نمی‌تواند قادر به ازبین‌بردن موهای زائد به‌طور کامل باشد، ولی دستگاه لیزر تیتانیوم با به‌کارگیری هر سه طول موج‌، تا حد زیادی توانسته در این امر موثر باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم خنک‌کنندۀ Ice Plus است که کمک می‌کند تا مراجعه‌کننده روی پوست خود احساس داغی یا سوزش نداشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، اشعه‌های لیزر با تولید جریان هوای داغ بر روی پوست، آزاردهنده هستند، بنابراین برای مقابله با این درد، سیستم خنک‌کننده‌ای برای این دستگاه تعبیه شده‌است که اپراتور می‌تواند دمای آن را تنظیم کند.

به این موضوع اشاره کردیم که دو هندپیس قدرتمند این دستگاه سبب می‌شود روند درمان سرعت بالایی پیدا کند. به طوری که نسبت به استفاده از دستگاه‌های دیگر، درمان با این دستگاه تا 40 درصد زمان کمتری دربر خواهد داشت.

چنانچه شما مراجعه‌کنندگانی با رنگ پوست‌های مختلف دارید، هیچ نگرانی‌ای در این رابطه نداشته باشید، زیرا طول موج‌های الکساندرایت، دایود و اندیاگ در این دستگاه، امکان رفع موهای زائد برای تمامی پوست‌ها با رنگ‌های تیره و روشن را مهیا کرده‌است. ضمن آن‌که هم مردان و هم بانوان می‌توانند از این دستگاه به‌راحتی استفاده کنند.

پیش‌تر اشاره کردیم که برخی از دستگاه‌های لیزر موجود قابلیت ازبین‌بردن موهای زائد، آن هم از بخش فولیکول را ندارند. اما دستگاه لیزر تیتانیوم به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که می‌تواند از عهدۀ این امر برآید:

یکی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم امکان استفاده از آن برای ازبین‌بردن موهای زائد بدن در نقاط مختلف است. به این ترتیب شما می‌توانید از آن برای ازبین‌بردن موهای صورت، دست‌ها، پاها، بیکینی، زیربغل، پشت لب، شکم و … استفاده کنید.

در حال حاضر یک نوع دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نیز به بازار آمده‌است که با به‌کارگیری سه طول موج، یعنی لیزر الکساندرایت، دایود و ان‌دی‌یاگ در یک هندپیس، امکان لیزر ایمن موهای زائد را بر روی چندین تناژ پوستی میسر ساخته‌است. اپلیکاتور این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده‌ که از حالت ارگونومیکی برخوردار است و استفاده از آن، تجربه‌ای راحت و آسان را برای مراجعه‌کننده و اپراتور به‌همراه خواهد آورد. همچنین برخورداری از صفحۀ نمایش، امکان کاربری آسان را برای اپراتور فراهم خواهد کرد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس اشاره خواهیم کرد:

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس نیز مانند لیزر تیتانیوم که دربارۀ آن صحبت کردیم می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای کلینیک زیبایی شما باشد. ویژگی قابل ذکر این دستگاه آن است که برای افرادی که دارای پوستی سبزه و یا تیره هستند، بسیار کارآمد است و می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا یک بار برای همیشه، از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی می‌توانید با مشاوران فروش شرکت طاهر تاج مادر تماس بگیرید و اطلاعات تکمیلی درمورد هر محصول را به‌دست آورید و سپس اقدام به خرید دستگاه برای کلینیک زیبایی خود کنید. در ادامه به شرایط خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی اشاره خواهیم کرد:

جمع‌بندی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه است که دستگاه‌های مختلف لیزر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. چنانچه قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اقساطی را دارید، این مجموعه شرایط خوب و به‌صرفه‌ای را برای مشتریان فراهم کرده‌است تا بتوانند خرید این محصول را به‌صورت اقساطی انجام دهند. برای این منظور بهتر است با دفتر مرکزی شرکت و کارشناسانی که در این مجموعه پاسخگو هستند ارتباط برقرار کنيد و اطلاعات بیشتر را جویا شوید.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

ویتامین های سازنده پوست

پزشک
6 ماه قبل

انواع ماسک زردچوبه برای سفیدی پوست صورت

پزشک
1 سال قبل

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

پزشک
1 سال قبل
خروج از نسخه موبایل