اگر به‌تازگی مادر شده‌اید، حتماً به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارید؛ این در حالی است که نوزادتان نیز در چنین وضعیتی قرار دارد. در حال حاضر تهیهٔ تجهیزات پزشکی توانی نو(www.tavanino.com) از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین است تا هم مادر و هم نوزاد در بهترین شرایط قرار داشته باشند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم دربارهٔ مهم‌ترین تجهیزات و لوازم کاربردی مادران و نوزادان صحبت کنیم تا اگر به انواع وسایل کاربردی که در ادامه اشاره می‌کنیم نیاز دارید، با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید هرکدام اقدام کنید. گفتنی است که تجهیزات پزشکی توانی نو با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای استفادهٔ مادران و نوزادان عرضه شده‌است که در صورت نیاز، از طریق این مجموعه قابل خریداری است.

بررسی تجهیزات پزشکی مادران

هر مادری ممکن است به لوازم پزشکی مختلفی نیاز داشته باشد که ما در این بخش لیستی از مهم‌ترین تجهیزات را عنوان می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را در صورت نیاز خریداری کنید:

شیردوش برقی:خرید و قیمت شیردوش برقی از توانی نو

اگر به دلایل مختلف توانایی شیر دادن به نوزادتان را ندارید، بهترین روش برای سیر نگه‌داشتن نوزاد استفاده از شیردوش است. درواقع بسیاری از مادران در بیرون از منزل مشغول به کار هستند و یا برخی از آن‌ها به دلیل عدم تجربه در شیردهی‌، باعث ایجاد زخم در نوک پستان می‌شوند که در این صورت به‌کارگیری از شیردوش برقی که از انواع تجهیزات پزشکی توانی نو محسوب می‌شود، فوق‌العاده دارای اهمیت خواهد بود. گفتنی است که از مزایای استفاده از این وسیله‌ٔ کاربردی، می‌توان به نگه‌داری شیر تا حداکثر 5 روز در دمای معمولی اشاره کرد.خرید شیردوش دستی و خرید شیردش برقی https://tavanino.com/search-products/category-Electric-milking-machine با قیمت مناسب و ارزان از تجهیزات پزشکی توانی نو به صورت اینترنتی با ارسال سریع امکام پذیر است.

  • دستگاه تست قندخون

مادران یا خانم‌های باردار ممکن است به‌واسطهٔ شرایطی که دارند دچار قندخون شوند و یا حتی پس از زایمان نیز امکان عود کردن این مشکل وجود دارد.خرید دستگاه تست قند خون دقیق با قیمت مناسب https://tavanino.com/search-products/category-blood-glucose-metersدر توانی نو به صورت اینترنتی با نوار تست قند خون موجود است. در این صورت وجود دستگاه تست قندخون دقیق بسیار دارای اهمیت است و این وسیلهٔ کاربردی می‌تواند از ایجاد شرایط خطرناک برای مادران جلوگیری کند. پرواضح است که اگر خانم‌ها در شرایط نامناسبی در این خصوص قرار داشته باشند، احتمال این‌که نوزادشان نیز برای چند ساعت به حال خود رها شده باشد وجود دارد که این موضوع درصد آسیب را افزایش می‌دهد.

مادران برای این‌که رطوبت پوست‌شان را در حد ایده‌آل نگه دارند، نیاز به استفاده از دستگاه بخور خواهند داشت. درواقع جوان‌سازی پوست ازجمله دغدغه‌ٔ مادران است که برای این منظور می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها، به‌کارگیری از انواع دستگاه رطوبت‌ساز یا بخور است. تنفس راحت‌تر و جلوگیری از خشک شدن بیش از اندازهٔ مجاری تنفسی ازجمله مهم‌ترین مزایای به‌کارگیری از این روش مراقبتی پوست به حساب می‌آید.

از دیگر تجهیزات پزشکی توانی نو که برای مادران کاربردی است، می‌توان به ترازو وزن کشی اشاره کرد. درواقع همان‌طور که می‌دانید، مادران پس از وضع حمل و یا حتی زمانی که باردار بوده‌اند، وزن‌شان دست‌خوش تغییرات می‌شود که این موضوع ممکن است آن‌ها را برای آینده دچار نگرانی کند. به همین منظور استفاده از یک ترازوی مناسب می‌تواند شرایط را برای این افراد تشریح کرده تا برنامهٔ مشخصی برای کاهش یا افزایش وزن در نظر گرفته شود.برای مشاهده لیست قیمت انواع ترازو و خرید ترازو وزن کشی دقیق توانی نو را مشاهده نمایید. در حال حاضر انواع ترازو در بازار توانی نو وجود دارد که نوع دیجیتال از پرکاربردترین آن‌هاست.

ممکن است خانم‌ها پس از زایمان با وضعیتی روبه‌رو شوند که استفاده از دستشویی ایرانی برای آن‌ها دشوار باشد که در این صورت باید به‌کارگیری از سرویس بهداشتی فرنگی در دستور کار قرار بگیرد. این نوع محصول از مهم‌ترین تجهیزات پزشکی توانی نو است که با کیفیت عالی و همچنین قیمت ایده‌آل به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد که مادران نیز بدون کمترین دغدغه می‌توانند از آن استفاده کنند.

توالت فرنگی: قیمت و خرید انواع توالت فرنگی تاشو از توانی نو

بررسی تجهیزات پزشکی نوزادان

در این بخش به معرفی مهم‌ترین تجهیزات پزشکی نوزادان می‌پردازیم:

  • تب سنج دیجیتالی

همان‌طور که می‌دانید، به دلایل مختلف ممکن است که نوزادان با افزایش یا کاهش دمای بدن مواجه شوند که در این‌گونه مواقع باید با استفاده از دستگاه‌هایی مانند تب سنج، به بررسی وضعیت رخ‌داده اقدام شود. همان‌طور که می‌دانید، تب سنج‌ها دارای انواع مختلفی هستند که نوع دیجیتالی ازجمله پرکاربردترین این لوازم است و برای کنترل وضعیت نوزادان حتماً باید یکی از این محصولات را خریداری و در زمان متقضی مورد استفاده قرار داد تا از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری شود. گفتنی است که در این خصوص، می‌توانید از تب سنج پستانکی بهره ببرید که راحت‌تر هم استفاده می‌شود.

بیشتر بدانید: تب سنج دیجیتالی:خرید بهترین تب سنج دیجیتالی دقیق با قیمت ارزان

ازجمله نیازهای نوزادان، داشتن یک مکان راحت برای استراحت است. برای این منظور می‌توان از تشک برقی که نمونهٔ تجهیزات پزشکی توانی نو به حساب می‌آید استفاده کرد. البته کالاهای خواب نه تنها برای نوزادان و کودکان، بلکه برای مادران نیز فوق‌العاده دارای اهمیت است. این تشک‌ها علاوه‌بر زیبایی، آرامش خاصی را برای افراد به دنبال دارد و با توجه به این‌که سیستم گرم‌کننده دارند، بخصوص برای فصول سرما بسیار کاربردی هستند. گفتنی است که از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از تجهیزات پزشکی، می‌توان به ضدآلرژی بودن و آنتی‌باکتریال اشاره کرد.

این نوع بالش کیفیت خواب نوزادان را افزایش می‌دهد. ضمن این‌که برای مراقبت از سر و گردن نوزاد، این محصول فوق‌العاده دارای اهمیت بوده و به‌خوبی می‌تواند ناراحتی‌های مختلف ازجمله کلافگی نوزاد در زمان خواب و… را پوشش دهد. همچنین ناگفته نماند که این بالش‌ها برای مادران که در طول روز به نوزادشان رسیدگی می‌کنند و ممکن است دچار خستگی آزاردهنده شوند بسیار مفید خواهد بود که توصیه می‌کنیم برای استعلام قیمت و خرید این نوع تجهیزات پزشکی کاربردی حتماً به بهترین مراکز مانند مجموعه توانی نو مراجعه کنید.

برای مراقبت بیشتر از نوزادان باید در هر منزل، از ست معاینه استفاده شود تا در موارد اورژانسی، امکان بررسی مشکل پیش‌آمده وجود داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، در ست معاینه مواردی مانند فشارسنج، دماسنج، گوشی پزشکی، اتوسکوپ و آینه‌های معاینه گنجانده شده‌است که نه تنها برای بررسی وضعیت نوزادان، بلکه برای سنجیدن شرایط مادران نیز کاربردی خواهد بود. به‌طورکلی توصیه می‌کنیم همهٔ خانواده‌ها در منزل از این ست پرکاربرد بهره‌مند شوند تا در صورت نیاز، بتوانند اوضاع پیش‌آمده را مدیریت کنند.

ست معاینه اتوسکوپ و افتالموسکوپ گوشی پزشکی و چراغ معاینه توانی نو

مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعهٔ تجهیزات پزشکی توانی نو

مرکز توانی نو ازجمله مراکز فروش انواع تجهیزات پزشکی بوده که دارای ویژگی‌های زیر است:

  • کیفیت تجهیزات پزشکی

توجه به کیفیت محصولات پزشکی به جهت استفاده، از مهم‌ترین مواردی است که به‌وسیلهٔ افراد در زمان خرید در نظر گرفته می‌شود، ازاین‌رو انتخاب یک مرکز فروش تجهیزات پزشکی که عرضهٔ محصولات مناسب و بااصالت را در برنامه دارد، فوق‌العاده دارای اهمیت است، بنابراین توصیه می‌کنیم با توجه به حساسیت سلامت مادران و نوزادان، از مجموعه‌هایی مانند مرکز تجهیزات پزشکی توانی نو برای خرید لوازم پزشکی استفاده کنید.

  • قیمت فوق‌العاده

خرید تجهیزات پزشکی مخصوصاً اگر به‌صورت اورجینال تهیه شوند، حتماً دارای قیمت‌های قابل توجه هستند اما پرواضح است که انتخاب یک مرکز معتبر می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌ها را کاهش دهد، بنابراین حتماً در نظر داشته باشید که برای خرید تجهیزات این‌چنینی، حتماً از مراکز مجاز استفاده کنید تا درنهایت بتوانید با بهترین قیمت، لوازم کاربردی مدنظر را تهیه کنید. در این خصوص شرکت توانی نو عملکرد فوق‌العاده‌ای در قیمت‌گذاری منصفانه محصولات داشته است که خرید برای افراد مختلف را راحت‌تر کرده‌است.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

لوازم پزشکی باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند، چرا که ممکن است در همان بار اول استفاده، دچار ایراد شوند که در این صورت اگر شامل گارانتی نباشد، مجبور به خرید مجدد محصولات خواهید بود که طبیعتاً هزینه‌هایتان افزایش پیدا می‌کند، ازاین‌رو مرکز توانی نو خدمات پس از فروش و گارانتی لوازم پزشکی را به‌طور کامل برای مشتریان در نظر گرفته‌است تا علاقه‌مندان به تهیهٔ انواع تجهیزات پزشکی توانی نو، با خیال راحت‌تری نسبت به این کار اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز ارائه‌دهندهٔ خدمات و محصولات پزشکی، استفاده از افراد متخصص و البته باتجربه است تا در صورت نیاز افراد به مشاوره در زمان خرید تجهیزات دلخواه، مشکلی ایجاد نشود. درواقع ممکن است بسیاری از متقاضیان لوازم پزشکی دربارهٔ وسایل مدنظرشان ابهاماتی داشته باشند که اگر یک راهنما وجود نداشته باشد، احتمالاً به نهایی شدن خرید منجر نخواهد شد. در این خصوص توانی نو با دارا بودن متخصصان باتجربه، کمک زیادی در این زمینه به خریداران کرده‌است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با انواع تجهیزات پزشکی توانی نو آشنا کنیم تا در صورت نیاز، بتوانید از محصولات عنوان‌شده استفاده کنید. پرواضح است که بررسی وضعیت مادران و نوزادان مخصوصاً در چند ماه ابتدایی، دارای حساسیت فوق‌العاده زیادی است که اگر به‌طور دقیق رسیدگی و مدیریت نشود، امکان شکل‌گیری مشکلات جدی‌تر وجود دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً انواع تجهیزات موردنیاز مادران و نوزادان را برای استفاده در منزل فراهم کنید تا در صورت نیاز، بتوانید از هرکدام بهره‌مند شوید. گفتنی است که توانی نو مجموعه‌ای کارآمدی است که در این حوزه فعالیت دارد و امکان تهیهٔ بسیاری از تجهیزات پزشکی را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌است که با کیفیت عالی و قیمت به‌صرفه قابل تهیه خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱ رای

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.