مدیک بلاگ
اخبار سلامت

اورژانس هوشمند می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به برنامه‌های اورژانس کشور برای سال ۱۴۰۲ گفت:‌ یکی از برنامه‌های ما در این سال هوشمندسازی و به‌روز رسانی خدمات اورژانس و دوراپزشکی است. در همین راستا نیز نسبت به استفاده از آمبولانس‌های به روز و همچنین تجهیزات روز در مراکز اورژانس استفاده خواهیم کرد.میعادفر افزود:‌ همچنین سیستم کاغذی در اورژانس نیز حدف خواهد شد و همه کارها و ثبت گزارش‌ها به صورت هوشمند و رایانه‌ای انجام می‌شود.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد:‌ خوشبختانه با مساعدت دولت و همراهی خوب مجلس شورای اسلامی، اعتبارات خوبی هم برای تامین ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید در سال ۱۴۰۲ تامین شده است که این رقم به مرور دریافت شده و به وسیله آن ناوگان اورژانس کشور به روز رسانی خواهد شد.

میعادفر از توجه به آموزش تکنسین‌های اورژانس در سال جدید نیز خبر داد و گفت:‌ طی دو سال از شیوع کرونا، حجم ماموریت‌های اورژانس افزایش چشمگیری پیدا کرد و از طرفی دیگر اقداماتی مانند واکسیناسیون و … نیز از سوی اورژانس انجام شد، به همین دلیل فعالیت‌های آموزشی اورژانس دچار تغییر شده و عمدتا نیز به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار شد. حالا در سال ۱۴۰۲ آموزش‌های جدید و ضمن خدمت برای همکارانمان برگزار خواهیم کرد.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.

مطالب مرتبط

تحصیل ۳۴۹ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در مدارس عادی/ کلاس درس اوتیسمی‌ها نباید بیشتر از ۵ نفر باشد

پزشک
11 ماه قبل

برنامه وزارت بهداشت برای کاهش مرگ و میر مادران/ بررسی علل «سقط‌های خود به خودی»

پزشک
11 ماه قبل

ورود داروهای جدید به صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

پزشک
11 ماه قبل
خروج از نسخه موبایل