آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش بافت مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

آرایش و زیبایی موها همیشه مورد توجه همه بوده است. در سالهای اخیر استفاده از انواع بافت مو برای داشتن موهایی زیباتر بسیار رواج یافته و طرفداران خاص خود را بین خانم‌ها و همین طور آقایان دارد. به همین دلیل این حوزه بازار مشتری زیادی داشته و هنرجویان زیادی علاقه مند شده‌اند که در دوره‌های آموزش بافت مو شرکت کرده و با دریافت مدرک، به صورت حرفه‌ای وارد این کار شوند.

مدل‌های بافت مو تنوع بسیار زیادی دارد و هر روز تغییر می‌کند. در ادامه 6 مدل بافت مو که در سالهای اخیر بسیار ترند شده است را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آنها را امتحان کنید و از زیبایی دو چندان موهای خود لذت ببرید.

انواع بافت مو - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس

6 مدل بافت مو جدید و پرطرفدار

بافت مو فرانسوی

این یک بافت موی کلاسیک می‌باشد که تبدیل به یکی از جذاب ترین مدل بافت مو شده است. در این روش بافت مو از بالای سر شروع می‌شود و تا پایین گردن ادامه می‌یابد. این شامل برداشتن سه تار مو و بافتن آنها به هم است، در حالی که با هر تکه بافت موهای بیشتری از طرفین اضافه می‌شود.

بافت مو هلندی

این مدل بافت مو شبیه بافت مو فرانسوی است ولی با این تفاوت که رشته‌های مو را به‌جای اینکه روی هم ببافند، زیر هم بافته می‌شوند. با این کار بافته‌ای ایجاد می‌شود که به نظر می‌رسد به جای فرو رفتن در مو، بالای سر نشسته است.

بافت مو تیغ ماهی

بافت مو تیغ ماهی - آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس

بافت مو تیغ ماهی از مدل‌های شیک و جذاب است که در تولدها و مهمانی‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید. روش انجام آن شامل برداشتن دو قسمت از مو و عبور بخش‌های کوچک از یک طرف به طرف دیگر است. این یک الگوی بافته شده و پیچیده ایجاد می‌کند که شبیه فلس‌های یک ماهی است.

بافت مو آبشاری

این بافت مو یک نیمه به بالا و یک نیمه به پایین دارد که جلوه آبشاری به موها می‌دهد. افرادی که دوست ندارند موهای خود را سفت ببافند و بافت موی شل را می‌پسندند، می‌توانند این مدل بافت موی زیبا را امتحان کنند.

بافت کویین

بافت مو کویین یکی از جذاب‌ترین مدل‌های بافت می‌باشد که برای مهمانی‌ها و جشن‌های خاص مانند تولد، شب یلدا، عید و… بسیار مناسب است. در این روش از موی اضافه در بافت مو استفاده می‌شود که می‌توانید به سلیقه خود انواع موهای اضافه رنگی لابه لای موی خود بکار ببرید.

بافت مو آفریقایی

یک بافت موی پراصالت و زیبا است که در سراسر دنیا بین زنان و مردان طرفدار دارد. معمولا افرادی که موهای بلند دارند، مدل بافت مو آفریقایی یا چهل گیس را انتخاب می‌کنند؛ البته برای موهای کوتاه هم به نحوی امکانپذیر است. در این روش موها به قسمت‌های زیاد کوچک تقسیم شده و هر کدام جداگانه بافته می‌شوند. یادتان باشد که بافت مو آفریقایی خود دارای تنوع زیادی است.

دوره آموزش بافت مو

به دلیل مشتری خوبی که این لاین آرایشگری دارد، هنرجویان زیادی در دوره‌های آموزش بافت مو در آموزشگاه‌ها شرکت کرده و برای دریافت مدرک معتبر اقدام می‌کنند. در یک دوره آموزش بافت مو همه انواع بافت مو دخترانه و زنانه از ساده تا پیچیده با جدیدترین روش‌ها و ابزار به صورت کامل و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.

آموزش بافت مو - آموزشگاه گل گیس

بازار کار لاین بافت مو

همان طور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم، آراستگی و زیبایی موها نقش مهمی در زیبایی ظاهری و جذابیت فرد دارد. به همین دلیل خانم‌ها علاقه خاصی به بافت موهای خود در بیشتر مراسم، دورهمی و مهمانی‌ها دارند. همین علاقه باعث شده است که بافت مو به یکی از درآمدزاترین خدمات آرایشی ارائه شده توسط آرایشگاه‌های زنانه تبدیل شود. لازم به ذکر است که بافت مو یک رشته کم هزینه می‌باشد که برای شروع نیاز به سرمایه خاصی ندارد.

گل گیس، بهترین مرکز آموزش بافت مو در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش بافت مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش بافت مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

سلب مسئولیت: منبع این مطلب این سایت بوده و باز نشر توسط سایت مدیک بلاگ بر مبنای تایید بر محتوای آن نمی باشد.